    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Wed, 6 Apr 2016 17:38:38 +0100

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba nawet poza autopilotem było, automat ciągu.

    Automat ciągu jest częścią autopilota, coś jak tempomat, w modelarstwie
    taką samą funkcję dla modeli śmigłowców pełni "governor". Nic mi nie
    wiadomo żeby nie dało się go wyłączyć, ale nie jestem pilotem mogę
    czegoś nie wiedzieć, tak czy siak, konkrety bym poprosił, gdzie kiedy
    jaki samolot spadł bo nie dało się zredukować mocy.

    > Ale, rzeczywiście chyba takie przypadki były, że autopilit się zaparł i
    > nie wyłączył.

    Chyba?

    > Mało istotne, czy problem był z działania autopilota, czy nie. Silnik
    > napompowało i pa szach mat.

    Link.

    --
    AlexY