  • Data: 2016-04-06 19:19:30
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2016 o 12:12, ks pisze:

    > jeżdżę po Krakowie, więc rowerzystów spotykam codziennie i jeden wniosek
    > mam:
    > gdyby więcej rowerzystów używało mózgu na drodze to by mniej rowerzystów
    > ginęło.

    Zgadza się.
    Do tego totalna olewka przepisów.
    Co kilka dni jeżdżę miejskim rowerem po Poznaniu i mam wrażenie, że
    jestem jedynym który nie przejeżdża na czerwonym i przez przejścia dla
    pieszych..
    Pewnie przeprowadzając rower przez zebrę i zatrzymując się kiedy trzeba,
    jadę 2 razy dłużej niż reszta, ale jakoś mnie to nie martwi.