  • Data: 2010-11-28 04:51:07
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-27 21:40, to pisze:

    > Na to, żeby nie kupować pierwszego auta z automatem...

    Dlaczego niby ?

    Pomijam przyzwyczajenia ... aktualnie wsiadając do auta, łapię
    kierę i obracam obszyciem (kręcę manetką ze względu ciągłego
    jeżdżenia skuterem) ...

    Grunt, żeby sprawca wątku też jeździł normalną skrzynią biegów.

    Dzięki różnorodności napędów nie mam problemów w przesiadkach:

    1. mocne vs słabe AUTO
    2. słabe vs mocne AUTO
    3. automat vs ręczna skrzynia
    4. ręczna vc automatyczna skrzynia\
    5. rower vs auto
    6. auto vs rower
    7. skuter vs auto/rower\

    Cokolwiek nie miałbyś na myśli, powiedz o co Ci chodzi w
    momencie gdy czepiasz się automatów w samochodzie ?

    6008