  • Data: 2012-03-19 21:24:36
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-19 21:19, Krzysiek Matyasik pisze:

    > Co mają liczby w totka do agresywnej jazdy?
    > Wybierając odpowiedni tor jazdy przeciążenia można
    > zminimalizować. Poszperaj w sieci i zobacz, co ma do powiedzenia
    > Jackie Stewart.

    Jebie mnie co ma do powiedzenia zawodnik ... jeśli jadę równo
    non stop 180 km/h przez DK 77 na wlocie do swojego zadupia, to
    nie ma uja we wsi by wrażliwe towarzystwo się pożygało. Pewnie
    nie wiesz dlaczego.

    > Abyśmy się dobrze zrozumieli: moim wzorem do naśladowania jest
    > mistrz Sobiesław Zasada, a nie "miszcz" Kornacki.

    A jebie mnie jakich umarlaków bierzesz za przykład. Pytam się
    gdzie w ciągłej jeździe z jedną prędkością widzisz przeciążenia ?

    Nie odpowiadaj.