  • Data: 2012-03-20 08:01:33
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jebie mnie co ma do powiedzenia zawodnik ... jeśli jadę równo non stop
    > 180 km/h przez DK 77 na wlocie do swojego zadupia, to nie ma uja we wsi
    > by wrażliwe towarzystwo się pożygało. Pewnie nie wiesz dlaczego.

    180 na wlocie do zadupia? Na pewno wiesz, co piszesz i - być może - co
    robisz? Pewnie, że nie wiem, dlaczego ma się towarzystwo "poŻygać". Z
    "RZyganiem" jeszcze bym sobie poradził, a tak - zagadka jest zbyt trudna.

    > A jebie mnie jakich umarlaków bierzesz za przykład. Pytam się gdzie w
    > ciągłej jeździe z jedną prędkością widzisz przeciążenia ?

    A gdzie ja pisałem o ciągłej jeździe z jednostajną prędkością? Pisałem o
    zakrętach, ale widzę, że Ty znasz się jedynie na prostych odcinkach...

    > Nie odpowiadaj.

    To jak, najpierw pytasz, a potem mam nie odpowiadać? Ilu Was tam jest
    przed tą jedną klawiaturą, chłopaki?

    PS. Sobiesław Zasada żyje i ma się dobrze... do umarlaka jeszcze trochę
    mu brakuje. Za to Widać, że z motoryzacją jesteś mocno na bakier.
    Przeczytaj choć jedną książkę p. Zasady, może coś zrozumiesz. Chociaż...