-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 19 Mar 2012 08:48:06 +0100
From: PKi <p...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120313 Thunderbird/11.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5beu$ipn$2@news.dialog.net.pl>
<jk6l21$8aq$1@inews.gazeta.pl> <jk6mok$eng$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jk6mok$eng$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <4f66e4b6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.13.169.86
X-Trace: 1332143287 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 83.13.169.86:33777
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439976
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.03.2012 08:20, DoQ pisze:
> W dniu 19-03-2012 07:51, gregor pisze:
>>> Nie bój, nie bój. Odmieni Ci się po pierwszej solidniejszej naprawie. ;)
>> Prędzej się zepsuje manual niż automat.
>> Chociażby tarcza sprzęgła, synchronizatory itd ...
>
> No i co jeszcze? Bo automat z hydrokinetyką ma jednak więcej elementów
> które psują się, a koszt ich naprawy często bywa astronomiczny.
>
>
Ma więcej, ale jest lepiej zabezpieczony przed kretynizmem użytkownika
co za tym idzie średnia żywotność automatu jest większa, spalanie przy
nowoczesnym automacie NIEWIELE większe, wygoda zdecydowanie większa,
zakup tańszy (bo nikt nie chce automatu), w ekstremalnych sytuacjach
wymiana skrzyni jest o niebo tańsza niż manuala+dwumasa. Policz jeszcze
żywotność dwumasy na poziomie 100kkm średnio i koszt jej wymiany to już
automat jest górą.
Należy pilnować wymiany oleju, filtra i to z olejem koniecznie na taki
co producent zaleca.
Zimą nie będzie problemu z automatem, to wszystko mity zacofanego narodu.
Dla podsumowania, ostatnie 6 lat automat, ostatni rok manual, od zawsze
mieszanie, raz to raz to. Jednym i drugim jezdzi się dobrze, starsze
automaty więcej palą, nowsze minimalnie więcej. Ogólnie polecam automat,
teraz mam manuala bo nie znalazłem tego co chciałem w automacie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.12 08:50 Krzysiek Kielczewski
- 19.03.12 08:53 Robson
- 19.03.12 08:55 Robson
- 19.03.12 08:57 J.F.
- 19.03.12 09:00 Jakub Witkowski
- 19.03.12 09:05 Krzysiek Kielczewski
- 19.03.12 09:10 Ghost
- 19.03.12 09:09 Krzysiek Kielczewski
- 19.03.12 10:02 ojciec
- 19.03.12 10:05 RoMan Mandziejewicz
- 19.03.12 10:06 RoMan Mandziejewicz
- 19.03.12 10:07 RoMan Mandziejewicz
- 19.03.12 10:43 megrims
- 19.03.12 10:43 megrims
- 19.03.12 10:53 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=