eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)]Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Mar 2012 08:48:06 +0100
    From: PKi <p...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120313 Thunderbird/11.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5beu$ipn$2@news.dialog.net.pl>
    <jk6l21$8aq$1@inews.gazeta.pl> <jk6mok$eng$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <jk6mok$eng$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4f66e4b6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.13.169.86
    X-Trace: 1332143287 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 83.13.169.86:33777
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439976
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.03.2012 08:20, DoQ pisze:
    > W dniu 19-03-2012 07:51, gregor pisze:
    >>> Nie bój, nie bój. Odmieni Ci się po pierwszej solidniejszej naprawie. ;)
    >> Prędzej się zepsuje manual niż automat.
    >> Chociażby tarcza sprzęgła, synchronizatory itd ...
    >
    > No i co jeszcze? Bo automat z hydrokinetyką ma jednak więcej elementów
    > które psują się, a koszt ich naprawy często bywa astronomiczny.
    >
    >

    Ma więcej, ale jest lepiej zabezpieczony przed kretynizmem użytkownika
    co za tym idzie średnia żywotność automatu jest większa, spalanie przy
    nowoczesnym automacie NIEWIELE większe, wygoda zdecydowanie większa,
    zakup tańszy (bo nikt nie chce automatu), w ekstremalnych sytuacjach
    wymiana skrzyni jest o niebo tańsza niż manuala+dwumasa. Policz jeszcze
    żywotność dwumasy na poziomie 100kkm średnio i koszt jej wymiany to już
    automat jest górą.

    Należy pilnować wymiany oleju, filtra i to z olejem koniecznie na taki
    co producent zaleca.

    Zimą nie będzie problemu z automatem, to wszystko mity zacofanego narodu.

    Dla podsumowania, ostatnie 6 lat automat, ostatni rok manual, od zawsze
    mieszanie, raz to raz to. Jednym i drugim jezdzi się dobrze, starsze
    automaty więcej palą, nowsze minimalnie więcej. Ogólnie polecam automat,
    teraz mam manuala bo nie znalazłem tego co chciałem w automacie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: