  • Data: 2012-03-19 08:48:06
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: PKi <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2012 08:20, DoQ pisze:

    > No i co jeszcze? Bo automat z hydrokinetyką ma jednak więcej elementów
    > które psują się, a koszt ich naprawy często bywa astronomiczny.

    Ma więcej, ale jest lepiej zabezpieczony przed kretynizmem użytkownika
    co za tym idzie średnia żywotność automatu jest większa, spalanie przy
    nowoczesnym automacie NIEWIELE większe, wygoda zdecydowanie większa,
    zakup tańszy (bo nikt nie chce automatu), w ekstremalnych sytuacjach
    wymiana skrzyni jest o niebo tańsza niż manuala+dwumasa. Policz jeszcze
    żywotność dwumasy na poziomie 100kkm średnio i koszt jej wymiany to już
    automat jest górą.

    Należy pilnować wymiany oleju, filtra i to z olejem koniecznie na taki
    co producent zaleca.

    Zimą nie będzie problemu z automatem, to wszystko mity zacofanego narodu.

    Dla podsumowania, ostatnie 6 lat automat, ostatni rok manual, od zawsze
    mieszanie, raz to raz to. Jednym i drugim jezdzi się dobrze, starsze
    automaty więcej palą, nowsze minimalnie więcej. Ogólnie polecam automat,
    teraz mam manuala bo nie znalazłem tego co chciałem w automacie.