  • 1. Data: 2012-07-31 14:34:50
    Temat: Automapa oficjalnie w markecie dla androida
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jak by kogoś interesowało to Automapa już jest w markecie ...
    Tylko nie wiem bo w markecie pisze Beta 3 a na stronie AM że to RC.

    Ceny też troszkę wysokie ...

  • 2. Data: 2012-07-31 14:56:09
    Temat: Re: Automapa oficjalnie w markecie dla androida
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 31-07-2012 14:34, Chris pisze:
    > Jak by kogoś interesowało to Automapa już jest w markecie ...
    > Tylko nie wiem bo w markecie pisze Beta 3 a na stronie AM że to RC.
    >
    > Ceny też troszkę wysokie ...

    w sensie, ze im przetestujesz apke, wskazesz bledy i jeszcze za to
    zaplacisz?

  • 3. Data: 2012-07-31 15:04:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Imię i nazwisko nabazgrał(a):

    > w sensie, ze im przetestujesz apke, wskazesz bledy i jeszcze za to
    > zaplacisz?

    No właśnie nie mogę tego rozgryźć:) wygląda że to Beta ale RC :)

  • 4. Data: 2012-07-31 15:33:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-31, o godz. 15:04:18
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Imię i nazwisko nabazgrał(a):

    > No właśnie nie mogę tego rozgryźć:) wygląda że to Beta ale RC :)

    Wcześniej były 2 darmowe bety dla tych co jakimś sposobem dowiedzieli
    się że są. OIDP jedna tak w okolicach stycznia a druga w okolicach
    kwietnia. Instalka to był .apk który po zainstalowaniu dociągała
    dopiero mapę właściwą. Testowałem na HTC Hero i działało to w miarę
    dobrze.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2012-07-31 15:38:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > kwietnia. Instalka to był .apk który po zainstalowaniu dociągała
    > dopiero mapę właściwą. Testowałem na HTC Hero i działało to w miarę

    Tyle to i ja wiem :) a po małej przeróbce beta2 działa do dziś :)

    Tylko że w beta2 sporo funkcji było jeszcze niedostępne choć sama mapa
    spisywała się dobrze.
    Słyszałem ale nie potwierdzam że po przejechaniu 120km wywalała się i trzeba
    było od nowa odpalać trasę.
    Przetestował bym teraz ale 7dni to za mało a wydawać 60zł za 3 miesiące
    testów to troszkę dużo zwłaszcza że 99% trasy bym miał takie same czyli dom

  • 6. Data: 2012-07-31 15:53:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-31, o godz. 15:38:28
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Tylko że w beta2 sporo funkcji było jeszcze niedostępne choć sama
    > mapa spisywała się dobrze.
    > Słyszałem ale nie potwierdzam że po przejechaniu 120km wywalała się i
    > trzeba było od nowa odpalać trasę.

    Trasa W-wa - Żywiec w obie strony plus W-wa - Koszalin i kilkaset km po
    Pomorzu i nie dostrzegłem takich objawów. ;-)

    Zdrówko

  • 7. Data: 2012-07-31 20:15:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Przetestował bym teraz ale 7dni to za mało a wydawać 60zł za 3 miesiące
    > testów to troszkę dużo zwłaszcza że 99% trasy bym miał takie same czyli
    > dom > praca > dom a do tego nie potrzebuję navigacji :)

    Jakbyś doczytał, to 20, a nie 60 zł.

  • 8. Data: 2012-07-31 23:53:51
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Jakbyś doczytał, to 20, a nie 60 zł.

    Dokładnie to 19,99zł... ;-) A już tak bardzo dokładnie, to 24,98zł, bo
    najpierw trzeba wykupić 7 dniowego triala za 4,99zł i dopiero można dokupić
    90 dni za 19,99zł. :-)

  • 9. Data: 2012-08-01 00:00:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > Dokładnie to 19,99zł... ;-) A już tak bardzo dokładnie, to 24,98zł, bo
    > najpierw trzeba wykupić 7 dniowego triala za 4,99zł i dopiero można
    > dokupić 90 dni za 19,99zł. :-)

    To masz ode mnie w prezencie 4.99 :-P

    http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

  • 10. Data: 2012-08-01 00:18:33
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > To masz ode mnie w prezencie 4.99 :-P
    >
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

    Dziękuję, ale za póżno. Piątak poszedł się... ;-)

    W sumie ciekawe dlaczego w GP chcą kasę. Obstawiam, że przeciętny użytownik
    najpierw zajrzy do GP w poszukiwaniu aplikacji, więc żeby go złapać powinni
    pozwalać instalować apkę za friko.