  • 11. Data: 2018-09-18 12:59:49
    Temat: Re: Automapa Europa i Googlemaps - wiarygodność opcji unikaj opłat
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 września 2018 12:57:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A, to zmienia punkt widzenia.
    >
    > W jakim samochodzie mozna spac w srodku ?

    https://www.google.pl/search?q=camper&source=lnms&tb
    m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPj57wssTdAhUpI8AKHTCPB-oQ_AU
    ICigB&biw=1024&bih=734

  • 12. Data: 2018-09-18 13:09:52
    Od: z...@g...com

    Busy też się nadają:
    https://photos.app.goo.gl/jzEpqzZZzN7LxVYS6

  • 13. Data: 2018-09-18 15:13:35
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 13:09, z...@g...com pisze:
    > Busy też się nadają:
    > https://photos.app.goo.gl/jzEpqzZZzN7LxVYS6

    Za duże, nie wszędzie wjadą, omijamy asfalty jeśli tylko się da.
    Mam inny, ale teraz jadę takim
    https://www.car.info/en-se/chevrolet/tahoe/gmt400-38
    5091/specs
    nie jest przygotowany, ale chcę wypróbować

  • 14. Data: 2018-09-18 15:49:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    >Mam inny, ale teraz jadę takim
    >https://www.car.info/en-se/chevrolet/tahoe/gmt400-3
    85091/specs
    >nie jest przygotowany, ale chcę wypróbować

    A probowales juz ?

    J.

  • 15. Data: 2018-09-18 17:22:41
    Od: z...@g...com

    Budy nie są za duże. Dojeżdżają na wszystkie parkingi, nawet te z ograniczeniem
    wysokości pojazdu do 1,9 m co we Francji jest nagminne.

  • 16. Data: 2018-09-18 19:07:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 12:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "adam"  napisał w wiadomości grup

    > A, to zmienia punkt widzenia.
    >
    > W jakim samochodzie mozna spac w srodku ?

    Twizy ... o ile to wersja z drzwiami :-)

  • 17. Data: 2018-09-18 19:08:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 15:13, adam pisze:

> [...]
    > https://www.car.info/en-se/chevrolet/tahoe/gmt400-38
    5091/specs
    > nie jest przygotowany, ale chcę wypróbować

    20l/100km :-)