  • Data: 2010-06-13 00:16:16
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: Jarek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Zadanie: 7 miesc siedzących, dwa moga być niepełnowymiarowe.

    Jakiś czas temu sam byłem w podobnej sytuacji. Po rozlicznych
    poszukiwaniach, jazdach testowych i rozmowach z użytkownikami
    kupiłem Dodge'a Durango (4x4).
    Jak dla mnie istotne było to że mam 7 miejsc i mały bagażnik albo 5
    miejsc i wieeeelki bagażnik.
    Już wcześniej jeździłem amerykanami, więc nie przejmowałem się bzdurami
    opowiadanymi na ich temat przez ludzi którzy widzieli je tylko w TV.
    Nie wiem kto mówił ci że Voyager jest zły. Wśród moich znajomych jest
    ich kilka i jakoś nikt na nie nie narzeka. Mi w Voaygerze nie podobało
    się to że ma układ siedzeń 2+2+3. Durango/Aspen mają 2+3+2 co jest wg.
    mnie znacznie praktyczniejsze - inna sprawa że Voyager (duży) ma całkiem
    sporo bagażnika przy 7 miejscach.
    Części do amerykanów są tanie i generalnie dostępne. Awaryjność jest
    raczej mała i dotyczy głównie elektroniki i gadgetów - poważne awarie
    zdarzają się bardzo sporadycznie.
    Oczywiście posiadanie samochodu takiego jak Durango wiąże się z
    większymi kosztami: np. komplet opon 265/60R18 parę zł kosztuje :)
    Ale fun z jazdy (szczególnie w ciężkich warunkach) jest tego wart.
    Jak potrzebujesz tanio jeździć, to można założyć gaz - amerykańskie
    samochody bardzo dobrze się gazują.
    Ja kiedyś byłem przeciwnikiem gazu, ale Durango które kupiłem miało już
    gaz zainstalowany i teraz po roku czasu bardzo LPG polubiłem.
    Mi pali ok. 20l/LPG na 100km. To tyle co 9 litrów benzyny.

    Jarek