  • Data: 2010-06-13 17:38:13
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8ncfrgt0vcvu$.dlg@lepper.institute.com...

    > Nie przejmuj się, to jest tylko zwariowany świat według Juranda, gdzie
    > najekonomiczniejszym autem jest suv forda.

    Odezwał się sprzedawca "nieistniejących" sworzni do 407-ki ;) który w
    dodatku widzi w tekście informacje, których tam nikt nie napisał.

    > Bo przecież precyzyjne dane 77 użytkowników z ponad 2 milionów kilometrów
    > nie mogą być prawdą:
    > http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/96
    7-C4_Picasso.html?fueltype=1&power_e=95

    My nie mówimy tu o C4 1.6 HDI, tylko o Zafirze 1.9 CDTi 120 KM. Ale rozumiem
    że dla Ciebie pojęcie "diesel o mocy 120-150 KM" obejmuje także silnik 1.6
    HDI 110 KM. Cóż - specyficzna matematyka...

    Skoro się odniosłeś do tabelek spalania to ja Ci podam z Twojego źródła
    spalania aut, o których pisałem:

    Zafira - w rocznikach od 2005 do 2007 - średnie spalanie (192 wpisanych
    diesli, przebieg liczonego spalania > 1500 km) - 7.11/100
    S-Max - w rocznikach od 2005 do 2007 - średnie spalanie (112 wpisanych
    diesli) - 7.42/100
    VW Sharan - w w/w rocznikach - średnie spalanie (52 wpisane diesle) -
    7.66/100

    Oczywiście, że 1.6 HDI będzie palił mniej, tylko pytanie, czy warto kupować
    takie "toczydło"
    Przy porównaniu z założeniem w/w parametrów C4 Picasso 1.6 HDI spala
    6.93/100. To jest zaledwie o 0.2 litra mniej, niż Zafira, przy
    nieporównywalnym komforcie jazdy Zafirą z silnikiem o większej pojemności i
    większej mocy.

    Ale oczywiście dzielny Waldek Opowiadacz Bajek będzie dalej twierdził
    swoje...

    Jurand.