  • Data: 2010-06-12 23:23:16
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hv0nsc$o8f$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hv0djc$ten$1@news.onet.pl...

    > Każda maszyna która składa się więcej niż z jednej części - jeśli pracuje
    > to kiedyś na pewno się zepsuje.
    > Znam twoje przejścia z Megane - może była wtedy jakaś zrąbana seria (za
    > bardzo oszczędzali, zła kontrola jakości, itp.)

    Nie może ale na pewno.
    Co nie zmienia faktu, że producent olał klientów nie naprawiając/wymieniając
    tego badziewia na swój koszt.
    Czyli uznał to za normalną i akceptowalną sytuację.
    Która może się powtórzyć w dowolnym momencie w każdym ich aucie.
    Jako że mam inne zdanie na ten temat, to ich skreśliłem.
    Tak na wszelki przypadek.