  • 1. Data: 2009-05-25 14:55:47
    Temat: AutoCAD- operacje na jednej osi
    Od: "SUPszon" <k...@o...pl>

    Witam,

    czy w programi AutoCAD istnieje możliwość przeskalowania rysunku względem
    tylko jednej osi ?
    Dokładniej chodzi mi o rozciągnięcie go w poziomie -
    po narysowaniu rysunku zorientowałem się, że współrzędne x są 10-krotnie za
    małe,
    natomiast y są w porządku

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-25 17:56:59
    Temat: Re: AutoCAD- operacje na jednej osi
    Od: Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to>

    Dnia 2009-05-25 16:55, Użytkownik SUPszon napisał:
> [...]
    > Dokładniej chodzi mi o rozciągnięcie go w poziomie -
    > po narysowaniu rysunku zorientowałem się, że współrzędne x są 10-krotnie

    Zapisz rysunek jako blok i wstaw go ze współczynnikiem skali w kierunku
    osi x 10 a w kierunku osi y 1. Potem rozbij blok i po sprawie.

    --
    Michał Grodecki
    Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

  • 3. Data: 2009-05-25 20:04:42
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 25 Maj, 18:56, Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to>
    wrote:

    > Zapisz rysunek jako blok i wstaw go ze współczynnikiem skali w kierunku
    > osi x 10 a w kierunku osi y 1. Potem rozbij blok i po sprawie.

    Nawet (chyba) bez zapisywania- wystarczy blok zdefiniować i wstawić.
    Konrad

  • 4. Data: 2009-05-25 21:27:55
    Od: "SUPszon" <k...@o...pl>

    >Nawet (chyba) bez zapisywania- wystarczy blok zdefiniować i wstawić.

    Tak wystarczy bez zapisywania.
    Działa, dziękuję.
    Szkoda tylko, że liczby wymiarowe też rozciąga.

  • 5. Data: 2009-05-25 22:36:31
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 25.05.2009 SUPszon <k...@o...pl> napisał/a:

    > Tak wystarczy bez zapisywania.
    > Działa, dziękuję.
    > Szkoda tylko, że liczby wymiarowe też rozciąga.

    To rozbij.

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia