-
11. Data: 2010-04-20 08:27:35
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: LEPEK <n...@n...net>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:
> Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
> A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.
Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
300 kg, to chyba trzeba lekkie klapy i szyby wstawić, akumulator jakiś
tyci, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... A i tak wynik byłby
niepewny.
>
>> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
>> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
>
> Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
> Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.
A to jest paserstwo ;P
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
-
12. Data: 2010-04-20 09:46:58
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
LEPEK pisze:
> Cavallino pisze:
>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
>> wiadomości news:
>
>> Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
>> A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.
>
> Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
> 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad
> 300 kg, to chyba trzeba
> lekkie klapy
15kg
> i szyby wstawić
5-8kg (przedniej nie wolno)
, akumulator jakiś tyci
10kg, no może 15kg jak rezygnujesz z rozrusznika ;)
>, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł...
10kg, a i to pewnie jak zostawisz tylko jedno siedzenie
> A i tak wynik byłby
> niepewny.
Zdecydowanie.
IMO poważne odchudzanie samochodu tylko przez cieniowanie blach -
piaskowanie albo chemiczne.
Plus coś tam wiem da się ugrać jakimś lekkim lakierowaniem (ile może
ważyć powłoka lakiernicza w normalnym aucie?), ale pewnie ruda tylko na
to czeka.
-
13. Data: 2010-04-20 10:14:09
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
news:4bcd494f@news.home.net.pl...
> Cavallino pisze:
>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
>> news:
>
>> Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
>> A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.
>
> Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z
> 830-890 na 550?
A widziałeś takie?
Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy
model.
>> Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
>> Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.
>
> A to jest paserstwo ;P
Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?
-
14. Data: 2010-04-20 13:01:58
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: LEPEK <n...@n...net>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> news:4bcd494f@news.home.net.pl...
>> Cavallino pisze:
>>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
>>> wiadomości news:
>>
>>> Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
>>> A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.
>>
>> Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z
>> z 830-890 na 550?
>
> A widziałeś takie?
Wiedziałem, że będę musiał palcem pokazać :) Ale tym razem się
przygotowałem:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C119275
79
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C119269
66
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C126607
59
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C126599
56
Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI
> Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy
> model.
Za:
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-lupo/
1.0 50KM - 890
1.2TDI 3L 61KM - 830
>>> Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
>>> Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.
>>
>> A to jest paserstwo ;P
>
> Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?
Ależ gdzieżbym tam!
Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
-
15. Data: 2010-04-20 13:19:50
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:
> Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI
Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy
auta.
Jakiś kosmos.
Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz
fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów.
>>>> Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
>>>> Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.
>>>
>>> A to jest paserstwo ;P
>>
>> Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?
>
> Ależ gdzieżbym tam!
> Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)
To co najwyżej kupił auto z wadą prawną.
Do paserstwa jeszcze przepaść.
-
16. Data: 2010-04-20 14:06:41
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: g...@p...onet.pl
> Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
> blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
> będzie rdzewieć itd.
Lepiej już przerobić na kabrio ;-)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
17. Data: 2010-04-20 14:45:30
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "J_K_K" <J...@i...fm>
Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.00001b8a.4bcd98d1@newsgate.onet.pl...
>> Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
>> blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
>> będzie rdzewieć itd.
> Lepiej już przerobić na kabrio ;-)
>
http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin
Pzdr
JKK
-
18. Data: 2010-04-20 19:25:17
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:
>
>> Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI
>
> Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3
> masy auta.
> Jakiś kosmos.
Etam kosmos. Zwykła antygrawitacja. ;)
W stacjach kontroli pojazdów to się takie rzeczy dzieją że zamiana wody
w wino to przy tym nic ;)
Wg. wagi w EuroNCAP takie Lupo to 910kg, a Punto to 919kg ;)
Więc dużo nie brakuje.
> Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził
> rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego
> przeglądów.
No tu nawet demontaż silnika i zawieszenia chyba by nie pomógł :)
-
19. Data: 2010-04-20 19:59:42
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Brzezi <b...@g...com>
wto, 20 kwi 2010 o 14:06 GMT, g...@p...onet.pl napisał(a):
>> Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
>> blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
>> będzie rdzewieć itd.
> Lepiej już przerobić na kabrio ;-)
Moze nie zdajesz sobie sprawy, ale cabrio zazwyczaj sa ciezsze niz
odpowiedniki z dachem, bo mimo ze odcinasz dach, to musisz dac sporo wiecej
wzmocnien na ktore dzila duzo wieksza sila, aby auto sie nie zalamalo... :)
Pozdrawiam
Brzezi