    From: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Date: Thu, 25 Nov 2010 14:21:19 +0100

    > Poza tym, jestem w nieustannym zdziwieniu wywołanym tym, jak łatwo ludzie w
    > imię owczego pędu poświęcają miejsce przeznaczone dla nich samych na
    > miejsce przeznaczone na mechanizmy, których nigdy w życiu nie użyją (albo
    > użyją 2-3 razy chwaląc się znajomym jakimi to są offroadowymi
    > twardzielami). I jeszcze za to niemało płacą.
    off co? :-)
    Chyba offasfaltowymi twardzielami podczas wjazdu na wysoki kraweznik lub trawnik,
    ewentualnie
    kawalek polnej drogi bez kolein do domku letniskowego.
    Ech nie zapomne scenki jak faceci wypychali kierowce Land Cruisera, ktory sie pod
    marketem zakopala
    w zaspie po odsniezaniu parkingu i nie mogl wyjechac - zaspa nie wieksza niz 50 cm a
    auto
    zaparkowalo w niej jednym bokiem :-)

    Oskar Wilde