-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
Date: Tue, 16 Mar 2010 13:08:43 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <hnnscd$lq4$1@news.onet.pl>
References: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1268741326 22340 213.17.193.243 (16 Mar 2010 12:08:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 12:08:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264644
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl...
> Czesc, siostra zakupuje auto. Budżet to około 20kPLN, założenie - 3-5
> letni
> Japończyk klasy B, czyli Micra, Mazda 2 lub Yaris, ewentualnie, ale raczej
> nie
> VW Polo (to juz ustalone i tego wyboru proszę nie komentować, szczególnie
> fani
> Twingo i innych aut na F proszę nie przekonujcie do swojego, z góry dzięki
> ;)
> ). Będzie tym autem jeździć do pracy (3miasto), no i czasem może jakaś
> trasa
> na wyjazd wakacyjny (czyli rocznie będzie pewnie robić ze 20 000 km).
>
> Dziewczyna nie ma "sportowego zacięcia" więc silnik 70-80KM w zupełności
> jej
> wystarczy. Ona chce diesla z powodów ekonomicznych, wydaje mi się, że to
> jest
> bez sensu: niby spalanie wg raportów dla tej grupy aut przy tej samej mocy
> silnika daje średnio 1,5-2l/100km przewagę ropniakom, ale podobno większa
> awaryjność, podobno większe koszty przeglądów, no i boję się, że skoro to
> używka to przy dieslu dużo większa szansa, że licznik będzie kręcony.
>
> Proszę o jakieś opinie. Nie znam nikogo kto miałby auto tej klasy z
> wolnossącym dieslem. Jest sens w to się ładowac i czy w ogóle jest to
> oszczędność?
>
Pewnie że jest, zwłaszcza że sporo małych diesli nie ma koła dwumasowego,
filtra DPF a niektóre nawet turbosprężarkę bez zmiennej geometrii czyli
praktycznie nie ma się co psuć a przynajmniej to co jest drogie.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.10 13:09
- 16.03.10 13:10 m
- 16.03.10 13:13
- 16.03.10 13:16
- 16.03.10 13:17 krzysiek82
- 16.03.10 13:18 Krzysztof 45
- 16.03.10 13:21 Robert_J
- 16.03.10 13:22
- 16.03.10 13:29
- 16.03.10 13:35 Waldek Godel
- 16.03.10 13:39 Waldek Godel
- 16.03.10 13:34 Krzysztof 45
- 16.03.10 13:56 krzysiek82
- 16.03.10 13:57 Gom
- 16.03.10 14:00
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=