-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
Date: Fri, 29 Apr 2011 21:54:46 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 48
Message-ID: <1...@l...institute.com>
References: <ipbhhm$1ro$1@inews.gazeta.pl> <sd09r52b5mnk$.dlg@p0li.z.dialoga>
<ipc9p8$ks4$1@inews.gazeta.pl> <1f3sh2vzaxoup$.dlg@lepper.institute.com>
<ipca6q$mf7$1@inews.gazeta.pl> <ipcemj$9jc$1@inews.gazeta.pl>
<ipcgac$fpj$1@inews.gazeta.pl> <ipcgua$g98$1@inews.gazeta.pl>
<ipchpp$lb6$1@inews.gazeta.pl> <1dq9zie81oqx6$.dlg@lepper.institute.com>
<ipci6n$mrt$1@inews.gazeta.pl> <hquozfk9vazu$.dlg@p0li.z.dialoga>
<ipdfar$361$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...z.dialoga>
<ipe0pn$pca$1@inews.gazeta.pl> <d...@p...z.dialoga>
<ipeiv1$v5u$1@node2.news.atman.pl>
<w...@l...institute.com>
<ipf3sh$fu1$1@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
<ipf6rs$ivp$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1304110492 19087 77.101.174.223 (29 Apr 2011 20:54:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 20:54:52 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365221
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:25:35 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):
> Jednak tutaj nie do końca się zgodzę. Auta ciut większe ale nadal małe
> dupowoziki - 206, Clio, Fiesta i tym podobne. 206 S16, Clio Sport,
> Fiesta ST - bardzo chętnie kupowane przez osóby, którym osiągi nie są
> obojętne jako dupowóz (małe, dobrze się prowadzą i nie są wolne).
> Jeszcze ciut większe - A3, 1er, Focus, Megane i ich szybsze odpowiedniki
> - S3, 130i, Focus ST i RS, Megane Sport - nadal samochody nie za duże,
> lecz dużo bardziej komfortowe w trasie niż w/w 1007 czy 206/Clio.
> Sprzedają się dobrze, wybierają je ludzie, którzy chcą szybkie auto do
> miasta, na co dzień, bo na tor mają wydłubane EVO/STI/M3/RS4/whatever. I
> producenci to dostrzegają (nawet Francuzi, o dziwo ;) ), więc ja bym tak
> otwarcie nie nazywał idiotą osoby, która ma wysokie wymagania co do
> osiągów małego, miejskiego auta.
A tu się nie zgodzę. Po pierwsze definicja dupowozu do miasta - auto
najczęściej dla kobiety, choć nie tylko, do podwiezienia dzieci do szkoły,
zakupów do domu, załatwienia jakichś spraw oraz wożenia głównie kierowcy
(jak już dostarczy dzieciaki). Alternatywnie dla kogoś typu serwisant
komputerów/kas, który ma szybko i sprawnie przemieszczać osobę w postaci
serwisanta, sztuk 1 oraz jego małą skrzynkę narzędziową.
Wszystko to ma robić tanio, czyli tanio w zakupie, tanio w spalaniu, tanio
w ubezpieczeniu i tanio w naprawach. Czyli podstawowe i średnie wersje.
Wersje wypasione które podane, to po pierwsze - klasę wyżej. Rozmawialiśmy
o popierdółkach typu Aygo, Yaris itp. 1007 jest tu już trochę na krzywy
ryj, bo to pod spodem 206, no ale załóżmy, że 206 tu jeszcze należy.
Wersje o których wspomniałeś, są tanim uzupełnieniem gamy, dla tych co walą
niemca po hełmie oglądając tabele osiągów oraz jeszcze jednego typu klienta
- bogatych i kompletnie nie mających pojęcia co kupują. Wybierają konkretny
model bo im się podoba i jest zgrabny a następnie - jako że są bogaci -
zamawiają najlepszy możliwy model. I później klną, że twarde, pali tyle co
duże auto itp. (przykłady autentyczne, ten ostatni osobiście spotkałem
kilka razy)
Jeden i drugi typ klienta nie świadczy w zasadzie o niczym, dokąd
rozmawiamy o klasie wspomnianego dupowozu do miasta.
Wracając do 1007 - auto może nie jest idealne, bo ciężkie i w trochę
bezsensownej cenie, ale wynikającej z ponadprzeciętnego wyposażenia.
Jednak trzeba mieć zdrowo nasrane, żeby jęczeć jakie jest nieudane, bo
jeden z 6 silników ma 17 do setki.
Sam mając miejsce do parkowania drugiego auta oraz konieczność częstszej
jazdy niż jeżdzę, prawdopodobnie sprawiłbym sobie jakąś lepszą wersję C1.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.11 00:45 Tomasz Stiller
- 30.04.11 01:24 cbnet
- 30.04.11 02:14 p0li
- 30.04.11 07:28 kamil/Endurorider.pl
- 30.04.11 10:37 Tomasz Stiller
- 30.04.11 16:09 p0li
- 30.04.11 16:52 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 30.04.11 18:22 Chris
- 30.04.11 18:26 Chris
- 01.05.11 01:20 cbnet
- 01.05.11 01:44 gadacz
- 01.05.11 11:13 Tomasz Stiller
- 03.05.11 10:04 Yogi\(n\)
- 03.05.11 12:39 Tomasz Stiller
- 03.05.11 16:22 Kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A