-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
Date: Fri, 29 Apr 2011 21:54:46 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 48
Message-ID: <1...@l...institute.com>
References: <ipbhhm$1ro$1@inews.gazeta.pl> <sd09r52b5mnk$.dlg@p0li.z.dialoga>
<ipc9p8$ks4$1@inews.gazeta.pl> <1f3sh2vzaxoup$.dlg@lepper.institute.com>
<ipca6q$mf7$1@inews.gazeta.pl> <ipcemj$9jc$1@inews.gazeta.pl>
<ipcgac$fpj$1@inews.gazeta.pl> <ipcgua$g98$1@inews.gazeta.pl>
<ipchpp$lb6$1@inews.gazeta.pl> <1dq9zie81oqx6$.dlg@lepper.institute.com>
<ipci6n$mrt$1@inews.gazeta.pl> <hquozfk9vazu$.dlg@p0li.z.dialoga>
<ipdfar$361$1@inews.gazeta.pl> <6...@p...z.dialoga>
<ipe0pn$pca$1@inews.gazeta.pl> <d...@p...z.dialoga>
<ipeiv1$v5u$1@node2.news.atman.pl>
<w...@l...institute.com>
<ipf3sh$fu1$1@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
<ipf6rs$ivp$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1304110492 19087 77.101.174.223 (29 Apr 2011 20:54:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Apr 2011 20:54:52 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365221
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:25:35 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):
> Jednak tutaj nie do końca się zgodzę. Auta ciut większe ale nadal małe
> dupowoziki - 206, Clio, Fiesta i tym podobne. 206 S16, Clio Sport,
> Fiesta ST - bardzo chętnie kupowane przez osóby, którym osiągi nie są
> obojętne jako dupowóz (małe, dobrze się prowadzą i nie są wolne).
> Jeszcze ciut większe - A3, 1er, Focus, Megane i ich szybsze odpowiedniki
> - S3, 130i, Focus ST i RS, Megane Sport - nadal samochody nie za duże,
> lecz dużo bardziej komfortowe w trasie niż w/w 1007 czy 206/Clio.
> Sprzedają się dobrze, wybierają je ludzie, którzy chcą szybkie auto do
> miasta, na co dzień, bo na tor mają wydłubane EVO/STI/M3/RS4/whatever. I
> producenci to dostrzegają (nawet Francuzi, o dziwo ;) ), więc ja bym tak
> otwarcie nie nazywał idiotą osoby, która ma wysokie wymagania co do
> osiągów małego, miejskiego auta.
A tu się nie zgodzę. Po pierwsze definicja dupowozu do miasta - auto
najczęściej dla kobiety, choć nie tylko, do podwiezienia dzieci do szkoły,
zakupów do domu, załatwienia jakichś spraw oraz wożenia głównie kierowcy
(jak już dostarczy dzieciaki). Alternatywnie dla kogoś typu serwisant
komputerów/kas, który ma szybko i sprawnie przemieszczać osobę w postaci
serwisanta, sztuk 1 oraz jego małą skrzynkę narzędziową.
Wszystko to ma robić tanio, czyli tanio w zakupie, tanio w spalaniu, tanio
w ubezpieczeniu i tanio w naprawach. Czyli podstawowe i średnie wersje.
Wersje wypasione które podane, to po pierwsze - klasę wyżej. Rozmawialiśmy
o popierdółkach typu Aygo, Yaris itp. 1007 jest tu już trochę na krzywy
ryj, bo to pod spodem 206, no ale załóżmy, że 206 tu jeszcze należy.
Wersje o których wspomniałeś, są tanim uzupełnieniem gamy, dla tych co walą
niemca po hełmie oglądając tabele osiągów oraz jeszcze jednego typu klienta
- bogatych i kompletnie nie mających pojęcia co kupują. Wybierają konkretny
model bo im się podoba i jest zgrabny a następnie - jako że są bogaci -
zamawiają najlepszy możliwy model. I później klną, że twarde, pali tyle co
duże auto itp. (przykłady autentyczne, ten ostatni osobiście spotkałem
kilka razy)
Jeden i drugi typ klienta nie świadczy w zasadzie o niczym, dokąd
rozmawiamy o klasie wspomnianego dupowozu do miasta.
Wracając do 1007 - auto może nie jest idealne, bo ciężkie i w trochę
bezsensownej cenie, ale wynikającej z ponadprzeciętnego wyposażenia.
Jednak trzeba mieć zdrowo nasrane, żeby jęczeć jakie jest nieudane, bo
jeden z 6 silników ma 17 do setki.
Sam mając miejsce do parkowania drugiego auta oraz konieczność częstszej
jazdy niż jeżdzę, prawdopodobnie sprawiłbym sobie jakąś lepszą wersję C1.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.11 00:45 Tomasz Stiller
- 30.04.11 01:24 cbnet
- 30.04.11 02:14 p0li
- 30.04.11 07:28 kamil/Endurorider.pl
- 30.04.11 10:37 Tomasz Stiller
- 30.04.11 16:09 p0li
- 30.04.11 16:52 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 30.04.11 18:22 Chris
- 30.04.11 18:26 Chris
- 01.05.11 01:20 cbnet
- 01.05.11 01:44 gadacz
- 01.05.11 11:13 Tomasz Stiller
- 03.05.11 10:04 Yogi\(n\)
- 03.05.11 12:39 Tomasz Stiller
- 03.05.11 16:22 Kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=