  • Data: 2011-04-30 18:22:49
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 16:09, p0li pisze:

    > akurat nie czytałem nic na jego temat bo nie byłem, nie jestem i nie będę
    > zainteresowany jego kupnem - ale rozmawiałem z serwisantem w aso mercedesa
    > - generalna konkluzja: samochód dwukrotnie przewartościowany - za 20 tys
    > możnaby go kupić z zamiarem pojeżdżenia kilka lat i na złom - bo do niczego
    > więcej się nie nadaje - marka swatch zobowiązuje
    > przy 80 tys rozpada się wszystko zaczynając od silnika (o ile ktoś w ogóle
    > dojeździ do takiego przebiegu)
    > opowiadał o takiej ilości problemów z tym autem że po prostu wszystkiego
> [...]

    Potwierdzam, miało być tanie wozidło po mieście (DC) ale oprócz braku
    problemów z parkowaniem reszta się zgadza, najpierw padła klima, potem
    problemy z silnikiem o elektryce nie wspomnę ... a spalanie rzędu 6-7l
    to też sporo za dużo jak dla mnie ... przereklamowane g...o ... sorry
    ale nie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.