  • 1. Data: 2012-05-17 10:15:40
    Temat: Auta z DE - tablice rejestracyjne
    Od: "R." <n...@m...pl>

    Hej,

    Jak to jest z tablicami na autach z DE. Myślałem, że u nas można
    sprzedać tylko takie z paskiem (czerwonym,żółtym), a tych "normalnych"
    już nie.

    I jeszcze ciekawsza rzecz: czy możliwe jest aby była taka sama tablica
    "normalna" i wyjazdowa?

    http://otomoto.pl/audi-a8-4-2-v8-quattro-mega-stan-C
    22646971.html
    http://moto.allegro.pl/audi-a8-d3-4-2-v8-quattro-ful
    l-opcja-igla-i2353508676.html

    R.

  • 2. Data: 2012-05-17 10:19:16
    Temat: Re: Auta z DE - tablice rejestracyjne
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    R. <n...@m...pl> napisał(a):
    > Jak to jest z tablicami na autach z DE. Myślałem, że u nas można
    > sprzedać tylko takie z paskiem (czerwonym,żółtym), a tych "normalnych"
    > juĹź nie.
    Kupowałem niedawno jedno auto z normalnymi, regularnymi tablicami z Berlina.
    Były tylko naklejki z hologramem zerwane.
    Drugie auto, które niedawno kupowałem miało tablice z żółtym paskiem.
    Nie było żadnej różnicy przy rejestracji.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 3. Data: 2012-05-17 18:19:53
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-05-17 10:15, R. pisze:
> [...]
    > już nie.
    >
    > I jeszcze ciekawsza rzecz: czy możliwe jest aby była taka sama tablica

    Audi z Allegro ma na stałych tablicach herb Bawarii, a Bielefeld
    (wyróżnik BI) leży w Nadrenii-Północnej Westfalii. Ściema.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #