-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!ecng
s!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet
.farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.
xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwind
s-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Auta elektryczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <t4deo6$d28$1@gioia.aioe.org> <626a444b$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<t4dkie$urq$1@gioia.aioe.org> <t4dlja$klb$2$Cav@news.chmurka.net>
<t4dv02$1mgi$1@gioia.aioe.org> <1...@m...org>
<1f52sbd5a330k$.10prcsmycp4ka.dlg@40tude.net>
<t4q7f2$t4c$1$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<t4qbcg$vl3$1$Cav@news.chmurka.net>
<6270c738$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<t4qim2$4jd$1$Cav@news.chmurka.net>
<6270d74c$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 3 May 2022 10:17:12 +0200
Message-ID: <ce3g8yqo3hpm$.dlg@myjk.org>
Lines: 23
NNTP-Posting-Host: 95.49.80.151
X-Trace: 1651565832 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 496 95.49.80.151:60204
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2230
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703342
[ ukryj nagłówki ]Tue, 3 May 2022 09:18:37 +0200, Marcin N
> Audi ma ten problem rozwiązany trywialnie:
> bateria słoneczna, która napędza wiatraczek, który wentyluje kabinę.
> Proste i skuteczne.
Równie trywialnie co nieskutecznie. Może przypomnisz ile ten "trywialny"
system z baterią i wiatraczkiem kosztował, bo ZTCP to był tylko w A8
oferowany (może później w A6?) i to za kosmiczne pieniądze.
> Oczywiście nie schłodzi wnętrza do 25 stopni, ale na pewno nie będzie w
> kabinie 50 st - jak to często bywa latem.
Nooo, będzie 40. Wielka mi różnica. Przy takich zyskach energetycznych jak
daje słońce tym wiatraczkiem to można sobie co najwyżej w rowek podmuchać.
Klima która nawiewa okolice +7sC przepychając ze 50m3/h powietrza musi się
nieźle nakombinować aby zwalczyć zyski cieplne a Ty tu utykasz że
wiatraczek dmuchający powietrze może 10m3/h z zewnątrz o temp. min. 25sC
cokolwiek ochłodzi...
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.22 10:44 J.F
- 03.05.22 10:47 J.F
- 03.05.22 10:51 J.F
- 03.05.22 11:01 J.F
- 03.05.22 11:29 Myjk
- 03.05.22 11:33 Myjk
- 03.05.22 11:41 Myjk
- 03.05.22 11:54 Myjk
- 03.05.22 11:56 Adam
- 03.05.22 12:02 Adam
- 03.05.22 12:29 Marcin N
- 03.05.22 12:39 Myjk
- 03.05.22 12:44 Myjk
- 03.05.22 12:56 J.F
- 03.05.22 13:06 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=