  • Data: 2016-03-09 20:46:41
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ob. Lisciasty napisał:

    > Obywatelu Jarosławie, piszę do Waści majle i nic, czy może
    > nie dochodzą ew. lądują w spamie?

    Jako żywo nie dochodzą! Nie ma ani w spamie, ani nawet w logach
    serwera poczcianego. Zaglądałem, nie ma. Różni piszą, dochodzi,
    nie narzekają. Ale może więcej ich pisze, a ja nic o tym nie wiem?
    Dziwne to też z tego powodu, że jak rozumiem, w drugą stonę idzie.
    Może spróbuje ujawnić jakiś inny adres pocztowy.

    Jarek

    --
    I im bardziej zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było.