  • Data: 2016-03-09 08:23:16
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-09 o 01:14, Michał pisze:

    > Przecież to ta sama droga, co pakowanie generatora w elektrowni do
    > wodoru - zmniejszenie oporów i poprawa oddawania ciepła.
    >
    > Dysku z wodorem nikt by nie kupił, to dali następny lekki gaz - hel.

    To ja zadam pytanie: a co ja z tego będę miał? No i prosta odpowiedź -
    nic. Patrzę w deklarowane parametry, a tam nic szczególnego. Może nie
    to, żebym jakoś szczególnie się do tego przykładał, ale nie wpadło mi w
    oko nic, co uzasadniałoby wielkie hasło. Wręcz pokusiłbym się o
    stwierdzenie, że porównanie z konkurencją wypada troszkę blado.

    Poza takimi szczegółami jak "mniejsza rezystancja wewnętrzna". Jesteś w
    stanie powiedzieć o co chodzi? Jak dla mnie to jest bełkot marketoida -
    ja mogę się domyślać że chodzi o lepsze chłodzenie, ale i tak nie
    przekłada się to na żadne konkrety.

    Pozdrawiam

    DD