  • Data: 2016-03-08 19:20:30
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AlexY napisał:

    > Zbyt poważnie podchodzę do kwestii elektronicznej, sorki, dopiero teraz
    > zauważyłem emotikonę.

    Spoko, luzik.
    Taka komunikacja nie jest naturalna.
    Filologii polskiej nie skończyłem (nawet nie zaczynałem), ale staram się
    pisać precyzyjnie. Czasem, niestety, wyślę na grupę ,,jakieś takie skróty".
    :-D

    Czy kupiłby ktoś kabel sieciowy ode mnie? Powiedzmy ,,cztery razy gorszy" od
    tego w pierwszym poście. Jedyne 9225 pln. Wysyłka gratis. Można się
    targować. :-D