  • Data: 2016-03-08 20:20:35
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:b1j3rc-5st.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
    > On Tue, 08 Mar 2016 18:16:34 +0100, ACMM-033 napisał/a:
    >
    > [ciach]
    >
    > A czy ja mówiłem że lepiej gra od zwykłego kabla, no może trochę
    > niefortunnie sformułowałem zdanie. Nie uważam by porządnie zrobiony kabel

    Spoko, ja się tylko z kabla nabijam. No i po trochu z audio-voodoo.

    > za paręnaście - paredziesiąt PLN, był gorszy od takiego wynalazku. Co
    > najwyżej brzydszy.

    Ja zawsze stałem na stanowisku, że jak mam pojechać autobusem, to wolę
    wybrać taki brzydki, może nawet poobtłukiwany nieco na jakichś słupkach, czy
    przy manewrach na "szopie", pomalowany byle jak przez Pana Zdzisia, ale
    SPRAWNY, który nie rozpierniczy się na trasie pod własnym ciężarem... Bo co
    z tego, że może być prześlicznie, wręcz salonowo odmalowany, jesli, za
    przeproszeniem, po wyjeździe z szopy na trasę, tam, za robiem, zgubi dupę
    (co się Ikarusom zdarzało), bo z zewnątrz salon, a w środku zeżarty, jak
    wątroba mojego psa przez nowotwór...

    Co do kabla - do mnie nie przemawia "miedź beztlenowa najwyższej czystości",
    bo wiadomo, to diamagnetyk, a cechą diamagnetyka jest m.in. to, że
    umieszczony w polu magnetycznym zwiększa swą oporność. Ergo - prądy audio,
    wytwarzając pochodną w postaci pola magnetycznego, przyczyniają się też do
    wahania jego oporności. A z tym się wiąże prawo Ohma i 2PK w powiązaniu z
    PO. (nie mylić z partią o tym samym akronimie). Badał ktoś, czy większy
    wpływ mają mikrowtrącenia w strukturę miedzi, czy zmiany oporności pod
    wpływem wytworzonego pola magnetycznego...?

    Chyba, że znów coś pokręciłem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.