    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audiofile...
    Date: Sun, 18 Nov 2012 00:49:30 +0100

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:k86gbl$oo1$1@speranza.aioe.org...

> [...]

    (odpromiennik)
    > jeden. Po jego położeniu w centralnym punkcie mieszkania "specjalista"
    > stwierdził różdżkami całkowity zanik promieniowania żył wodnych. Dla
    > wyznawców tej odmiany voodoo wszystko jest oczywiste i zgodne z "naukową"
    > wiedzą. Tylko ja bezczelny sceptyk zauważyłem, że rzeczony

    Sęk w tym, że jest to wiedza bardzo tajemna, jakkolwiek wierzę, że są ludzie
    w tym kierunku uzdolnieni, ale rzeczywistych radiestetow jest malutko,
    reszta to bajeranci i oszuści, i/lub ignoranci.

    > "odpromiennik" pan "specjalista" wyjął z kieszeni, czyli podczas
    > pierwszych "pomiarów" rzeczony artefakt nie działał choć miał go cały czas
    > przy sobie:) Uprzedzam, "odpromiennik" nie mógł byc wyłączony

    No, bo łón zapewne działa tylko wtedy, gdy leży w miejsc docelowym.

    > bowiem składał się z tekturowego jubilerskiego pudełeczka, watki i
    > cudownego kawałka żwiru zwanego "kryształem" :)

    Galena, czy "kwarzec" wyjątkowej czystości zapewne :)

    > Jakby pan Różdżkarz był tylko oszustem a nie dodatkowo imbecylem to
    > domyślił by się, że warto by po ten odpromiennik udać się gdzieś dalej,
    > choćby do samochodu którym przybył.

    Taa... no cóż...

    > Sama "usługa" kosztowała bodaj 1000zł co przy cenie "odpromiennika" wydaje
    > się być ceną umiarkowaną :)

    Cóż... skąd nienajtańsze samochody, kosztowny sprzet audio-video...? Chyba
    wiemy...