  • Data: 2012-11-09 12:04:00
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl>

    > Znaczy jest muzyka, i jakosc jej reprodukcji nie ma znaczenia,
    > szczesliwiec.

    Jesteś kolegą Pacuły?
    Bo tak brzmisz. Muzyki można słuchać na różnym sprzęcie. Jest jednak pewna
    różnica pomiędzy słuchaniem sprzętu, a muzyki. I doskonale wiesz, o co mi
    chodzi, ale zajmujesz stanowisko po stronie "audiofilów". Słuchanie muzyki
    kończy się w momencie, kiedy do jej odsłuchu nie wystarczy dobry sprzęt, a
    zaczyna się potrzeba stosowania audiofilskiego voodoo. Czy to są kable po
    3000 za metr, czy kamienie, czy też odpowiednio toczone gałki potencjometra
    głośności.

    A może ty też jesteś zdania, że kabel sieciowy za 18 tysięcy złotych pozwoli
    ci wreszcie na słuchanie muzyki w odpowiednich warunkach?

    http://audiosystem.com.pl/produkty/?podtyp=39