  • Data: 2012-11-09 03:52:54
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bart" <b...@o...org> napisał w wiadomości
    news:509acf23$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pod tym linkiem, nieco niżej jest tytuł: Mata do przykrywania dysków CD
    > podczas odtwarzania.
    > Zaraz pod nim jest interesująca mata.
    > Taką matą można przykrywać dydk ;-)

    Nie inaczej, niezamierzona literówka lepiej wskazała, co można tą matą
    przykryć... :))

    > Co do kamieni. Świetny pomysł. Na biznes.

    Dobrze, że nie proponują kamieni kałowych, bo "kum wewgospodzie gadali, że
    jak nimi obłożyć kolumny, to panorama dźwiękowa znacznie się rozszerza i
    słychać nawet chwianie się włosków na wiewiórzej c.pie w lesie..."...
    pardon, ale jak słyszę takie androny (1), to słowa same idą... Mnie w sumie
    nawet nie to drażni, że (niby) cyzelują tak dźwięk, ale to, że robią z nim
    zupełnie co innego, niż zamierzał twórca, realizator, realizując, nagrywając
    utwór, słuchowisko, etc... Już jedna pani, wieku mocno słusznego, zrobiła
    coś takiego ze świętym obrazkiem, i jeszcze była niezadowolona, że świat nie
    skacze wokół niej i nie podziwia... (choć media trąbiły o tym na lewo i
    prawo)

    (1) A głośnik o przenoszeniu do 1 GHz? Japierdolę...