  • 21. Data: 2013-10-05 19:25:02
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.10.2013 11:31, saskatchewan pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:524f3192$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
    >>

    > Gdzie tu voodoo ?

    Voodoo to się dzieje na grupie, odbywa się zbiorowe rzucanie zaklęć na
    pohybel i na pohybel tym którzy wołają na pohybel.

    A przecież w muzyce chodzi o nuty i melodię/harmonię, a więc tylko
    względną wysokość dźwięków oraz odpowiednie tempo odtwarzania. Nie wiem
    jak bardzo musiałby być kiepski sprzęt odtwarzający żeby nie nie dało
    się usłyszeć wysokości i rytmu.

    Mam wrażenie że Ci co się spinają na temat super-hiper jakości
    odtwarzania, po prostu nie umieją słuchać i potrzebuję ... no właśnie
    voodoo do tego.

    p. m.

  • 22. Data: 2013-10-05 20:09:40
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >wysokość dźwięków oraz odpowiednie tempo odtwarzania. Nie wiem jak bardzo
    >musiałby być kiepski sprzęt odtwarzający żeby nie nie dało się usłyszeć

    Co by się za bardzo nie rozpisywać napiszę tylko że zwyczajnie bredzisz.

  • 23. Data: 2013-10-05 20:12:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 05-10-2013 18:41, Piotr Rezmer pisze:

    > Kiedyś topowe były Senheisery Orpheus, kolega ze studiów miał nawet tam
    > praktykę i coś przy nich robił w ramach praktyki

    >Ale Panasonic to też nie byle jaka firma i poza wygodą raczej nie
    >spodziewałbym się większych różnic.

    No to nie "spodziewaj się" tylko spróbuj. Różnice są kolosalne. Z naciskiem
    na "kolosalne" :) No chyba że nie masz kompletnie słuchu.
    P.S. Panasonic to zacna firma. Robi świetne telewizory.

  • 24. Data: 2013-10-05 20:13:12
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-10-05 12:19, Santana pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A
    > to tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś
    > w portki :P

    Miałem takie, moc i czystość na najwyższym poziomie dostępnym za nieduże
    pieniądze. Drugi taki zestaw brat zatrzymał sobie i ma ciągle podpięte
    do mediacenter i BD.

    W sumie dałeś mi do myślenia czy nie kupić gdzieś na alledrogo :) bo
    stary creative (I-Trigue 3600) nie ma opticala a nowy TV nie ma wyjścia
    audio po analogu choć grają na wysokim poziomie.

  • 25. Data: 2013-10-05 20:32:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Studyjne słuchawki Panasonic. To żeś teraz pojechał po bandzie :P Spróbuj
    > gdzieś odsłuchać wyższe modele Koss albo AKG to się dowiesz jak powinny
    > grać słuchawki. O ile oczywiście słoń Ci na ucho nie nadepnął ;)

    Ja uznaje tylko sennheisera (łóhój nie szukaj, nie potrzebujesz takich),
    nawet do szczylania w grach mam osobne z mikrofonem tej firmy.

  • 26. Data: 2013-10-05 20:37:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś topowe były Senheisery Orpheus, kolega ze studiów miał nawet tam
    > praktykę i coś przy nich robił w ramach praktyki

    No ale te akurat to elektrostaty, nie kazdy lubi taki dzwiek.

  • 27. Data: 2013-10-05 20:48:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >Ja uznaje tylko sennheisera (łóhój nie szukaj, nie potrzebujesz takich),
    >nawet do szczylania w grach mam osobne z mikrofonem tej firmy.

    Sennheiser jest wpożo ale IMHO AKG i Koss deczko lepsze. No ale w tej klasie
    decydują już niuanse. Pozdrawiam słyszących ;)

  • 28. Data: 2013-10-05 22:34:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

    > A po co dodatkowa karta. Podpinasz cyfrowym kablem albo światłowodem a
    > resztę roboty robi Logitech :)

    Dodatkowa karta, jak glosniki nie maja inaczej niz analogowo moje nie
    maja).

    No i do sluchawek tez ciezko podpiac swiatlowodem ;)

  • 29. Data: 2013-10-05 22:37:06
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

    > Pochwal się jakiej są marki. Prawdziwe słuchawki to robią ze trzy firmy
    > na świecie :)

    co za roznica, skoro i tak w 99% waskim gardlem jest ucho uzytkownika? ;)

  • 30. Data: 2013-10-05 22:37:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Panasonic.
    > Drugie Sennheiser już mają wtyczkę do wymiany.

    ech jakbys choc napisal beyerdynamic to by byla dyskusja ;)