-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Audi Momenty dokręcenia śrub głowicy
Date: Fri, 18 Mar 2011 13:10:24 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <ilvi29$ch6$1@news.onet.pl>
References: <ilv5qg$lrl$1@mx1.internetia.pl> <ilvbvj$na1$1@news.onet.pl>
<ilvghm$d7a$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.panova.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1300450185 12838 212.244.165.18 (18 Mar 2011 12:09:45 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2011 12:09:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <ilvghm$d7a$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2357474
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-18 12:39, Sylwester Łazar pisze:
> Ma Pan może instrukcję serwisową do A6 3,2 FSI?
> Bardzo by mi zależało na opisie montażu napinacza.
> Głównie dlatego, że poprzedni monter wymienił cały napinacz,
> ale jednej ze śrub nie było.
> Jest po niej ślad, ale najpewniej wykręciła się z powodu zbyt słabego
> momentu.
> Jako, że była najbliżej popychacza - rozszczelnił się kanalik ciśnieniowy i
> popychacz nie miał wystarczającego ciśnienia oleju.
> Wydaje mi się, że napinacz powinno się zalać olejem przed montażem, aby nie
> doprowadzić do przeskoku łańcucha,
> podczas pierwszego odpalenia.
>
> --
> pozdrawiam
> Sylwester Łazar
> http://www.alpro.pl
> http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
> i projektowania PCB
>
Mam tylko to
http://img215.imageshack.us/img215/3886/auk32fsi003.
png
http://img138.imageshack.us/img138/8771/auk32fsi001.
png
http://img13.imageshack.us/img13/9107/auk32fsi002.pn
g
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.11 13:37 sth
- 18.03.11 15:16 Sylwester Łazar
- 18.03.11 15:19 Sylwester Łazar
- 18.03.11 15:25 Sylwester Łazar
- 18.03.11 15:22 J.F.
- 18.03.11 15:45 J.F.
- 18.03.11 17:28 bratPit
- 18.03.11 20:17 sth
- 18.03.11 20:20 sth
- 18.03.11 20:44 Sylwester Łazar
- 18.03.11 20:50 Sylwester Łazar
- 18.03.11 20:59 sth
- 19.03.11 12:42 sth
- 20.03.11 13:36 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe