  • Data: 2012-03-10 10:28:59
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jjf5t6$d0f$...@i...gazeta.pl...
    > W dniu 2012-03-09 22:31, Cavallino pisze:
    > [..]
    >
    > musiałbym zobaczyć konkretne przypadki, ale czemu nie? Oczywiście błędy
    > mogą się zdarzyć i bzdury trzeba odrzucić (ktoś znalazł brak jednego
    > tankowania).

    Nie, tam w każdym dziwnym przypadku brakowało jednego tankowania.
    Stąd zaniżona o 50% średnia.

    I średnią ogólną również to zaniża.

    > Wyjeździj jeden zbiornik prawym pasem to zobaczysz :)

    Czasem jeżdżę, nawet przy jeździe 70 km/h na trasie zużycie spadło mi o 25
    %, a nie o 50%.
    Dlatego z 100% pewnością mówię, że te najniższe wyniki są po prostu
    niemożliwe do osiągnięcia, a ich właściciele albo kłamią, albo liczyć nie
    umieją.

    > Co do tych statystyk spritmonitor - niekoniecznie notuje tam "pełen
    > przekrój" kierowców, może tam być przewaga tych oszczędnych, co zaburzy
    > statystyki

    Dodatkowo jeszcze jest za dużo kałmuków, dla których poprawne wpisanie
    danych to przedsięwzięcie ponad ich siły.

    >. Ogólnie IMO dane są ok.

    A IMO nie są, wszystko różniące się o 20% w dół i więcej od średniej, to
    bzdury czystej postaci w konktekście prawdziwego spalania średniego (czyli
    trasa+miasto).