  • Data: 2012-03-17 10:02:33
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-10 10:28, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, tam w każdym dziwnym przypadku brakowało jednego tankowania.
    > Stąd zaniżona o 50% średnia.
    >
    > I średnią ogólną również to zaniża.

    > Czasem jeżdżę, nawet przy jeździe 70 km/h na trasie zużycie spadło mi o
    > 25 %, a nie o 50%.
    > Dlatego z 100% pewnością mówię, że te najniższe wyniki są po prostu
    > niemożliwe do osiągnięcia, a ich właściciele albo kłamią, albo liczyć
    > nie umieją.

    OctaviaII 2.0tdi140KM - autostrada (tylko i wyłącznie, prędkości bliskie
    maksymalnym) - 10l/100km (tak mi się zdarzyło, ale rzadko mam tylko
    autostradę więc najczęściej wychodzi 8-9l/100, na trasie Zamość-Wrocław
    6l/100- i nie jechałem oszczędnie (sam się zdziwiłem że tak mało,
    leciałem do 130-140, miejscami 160km/h), sądzę że kapelusznik mógłby
    zejść do 5l/100 - a to już 50% spalania maksymalnego

    > A IMO nie są, wszystko różniące się o 20% w dół i więcej od średniej, to
    > bzdury czystej postaci w konktekście prawdziwego spalania średniego
    > (czyli trasa+miasto).

    nie znam tej strony, ale skoro niemiecka to można raz latać autobaną
    200km/h, a raz przez wioski przepisowo i zużyć połowę tego...

    Lukasz