  • Data: 2012-03-17 20:40:36
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > OctaviaII 2.0tdi140KM - autostrada (tylko i wyłącznie, prędkości bliskie
    > maksymalnym) - 10l/100km (tak mi się zdarzyło, ale rzadko mam tylko
    > autostradę więc najczęściej wychodzi 8-9l/100, na trasie Zamość-Wrocław
    > 6l/100- i nie jechałem oszczędnie (sam się zdziwiłem że tak mało, leciałem
    > do 130-140, miejscami 160km/h), sądzę że kapelusznik mógłby zejść do
    > 5l/100 - a to już 50% spalania maksymalnego

    Ale czytasz co się pisze, czy po prostu postanowiłeś sobie coś napisać, bez
    czytanie konktekstu?
    Ja pisałem o średnim spalaniu, a Ty o czym?

    Bo nikt nie neguje, że w trasie różnice 100% mogą wyjść.
    Ale raczej jednej trasie, w porównaniu do drugiej.

    > nie znam tej strony, ale skoro niemiecka to można raz latać autobaną
    > 200km/h, a raz przez wioski przepisowo i zużyć połowę tego...

    Co inni w tych samych warunkach?
    No to właśnie w takie odchyły nie wierzę i do nich odnosi się to co
    napisałem wcześniej.