eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
  • Data: 2011-03-16 20:09:47
    Temat: Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szczerze mowiac to mnie zdziwilo, ze w katalizatorze jest druga sonda
    - widac, musze jeszcze zglebiac tajniki motoryzacji :) a wracajac do
    tematu - objawy, to brak mocy i szarpanie silnika przy przyspieszaniu
    od najnizszych biegow. Jakie skutki moze miec wylaczenie tej drugiej
    sondy? Gdzies czytalem, ze ten zuzyty katalizator wystarczy
    wymontowac, "przeczyscic" i zalozyc ponownie - co prawda nie bedzie
    juz spelnial swojej funkcji. Moze to laickie pytania, ale akurat nigdy
    nie mialem problemow z kat-ami. Hmm, u mnie jednak zuzywa auto mnie
    niz 300 ml / 1000 km. Wiec moze jednak nie jest tak zle. Srednio
    wychodzi okolo 1,5-2 litry miedzy wymiana (co 15kkm). Oczywiscie wiem,
    ze kazdy samochod "bierze" olej i do tego nie mam najmniejszych
    zastrzezen.

    Dzieki za porade :)

    Pozdrawiam,
    Emil.