eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi 100 gaśnie na LPGRe: Audi 100 gaśnie na LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: komar <k...@1...cc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Audi 100 gaśnie na LPG
    Date: Wed, 03 Aug 2011 09:42:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <j1au89$qh0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j19lsd$5tg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 249-dzi-24.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312357450 27168 85.222.23.249 (3 Aug 2011 07:44:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2011 07:44:10 +0000 (UTC)
    X-User: czarnykredens
    In-Reply-To: <j19lsd$5tg$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389423
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-02 22:15, venioo pisze:
    > Pacjent Audi 100 C4 2,3 AAR jezdzilo sobie słodko, az niedawno pojawil sie taki
    objaw: po
    > odpaleniu silnika (odpalam na LPG ;)) jezeli nie przekrocze około 2500rpm to jest
    gitara.
    > Ale jak chociaz raz depne mocniej, to pozniej przy naglym puszczeniu pedalu gazu
    (np. po
    > wrzuceniu na luz) obroty gwaltownie spadaja i z duzym opoznieniem silnik reaguje na
    > ponowne wcisniecie pedalu. Nieraz nie zdaze go "zlapac" i gasnie. Wtedy na
    zgaszonym
    > silniku jak auto sie toczy na drugim biegu (bo to zazwyczaj rano, jak jade do
    pracy, a mam
    > wyboisty kawalek, gdzie wyzej 2 sie nie da)) odpalam "na pych" i silnik zaskakuje,
    ale
    > łapie od razu na luzie 2500rpm. Od tego czasu co wrzuce na luz albo wcisne sprzeglo
    obroty
    > ida na 2500rpm. Jak jest chlodno to pal licho, ale przy dzisiejszej temperaturze
    otoczenia
    > w poznanskich korkach tempteratura silnika szybko dochodzi do 100*C. jak sie tak
    zagrzeje,
    > to dziadostwo nie chce pozniej odpalic. Musze zaczekac az temp. silnika spadnie do
    > ok.50-60*C. Instalacja 2gen STAG 2L, reduktor LOVATO. Wszystko chodziło w miare
    dobrze do
    > tej pory.
    > Macie jakies porady? Jakiś czujnik sie spaprał? Paliwo nie dochodzi? Filtr sie
    zapchal?
    > Elektrozawor sie zawiesza? Wygieta klapka od przepustnicy? Krasnoludek umarl? ;)
    >

    zlej syf z parownika (powinna być śrubka na spodzie), wymień filtr gazu, jak nie
    pomoże to
    zregeneruj parownik (~50zł jak się robi to samemu).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: