-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: komar <k...@1...cc>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Audi 100 gaśnie na LPG
Date: Wed, 03 Aug 2011 09:42:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <j1au89$qh0$1@inews.gazeta.pl>
References: <j19lsd$5tg$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 249-dzi-24.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312357450 27168 85.222.23.249 (3 Aug 2011 07:44:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2011 07:44:10 +0000 (UTC)
X-User: czarnykredens
In-Reply-To: <j19lsd$5tg$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389423
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-02 22:15, venioo pisze:
> Pacjent Audi 100 C4 2,3 AAR jezdzilo sobie słodko, az niedawno pojawil sie taki
objaw: po
> odpaleniu silnika (odpalam na LPG ;)) jezeli nie przekrocze około 2500rpm to jest
gitara.
> Ale jak chociaz raz depne mocniej, to pozniej przy naglym puszczeniu pedalu gazu
(np. po
> wrzuceniu na luz) obroty gwaltownie spadaja i z duzym opoznieniem silnik reaguje na
> ponowne wcisniecie pedalu. Nieraz nie zdaze go "zlapac" i gasnie. Wtedy na
zgaszonym
> silniku jak auto sie toczy na drugim biegu (bo to zazwyczaj rano, jak jade do
pracy, a mam
> wyboisty kawalek, gdzie wyzej 2 sie nie da)) odpalam "na pych" i silnik zaskakuje,
ale
> łapie od razu na luzie 2500rpm. Od tego czasu co wrzuce na luz albo wcisne sprzeglo
obroty
> ida na 2500rpm. Jak jest chlodno to pal licho, ale przy dzisiejszej temperaturze
otoczenia
> w poznanskich korkach tempteratura silnika szybko dochodzi do 100*C. jak sie tak
zagrzeje,
> to dziadostwo nie chce pozniej odpalic. Musze zaczekac az temp. silnika spadnie do
> ok.50-60*C. Instalacja 2gen STAG 2L, reduktor LOVATO. Wszystko chodziło w miare
dobrze do
> tej pory.
> Macie jakies porady? Jakiś czujnik sie spaprał? Paliwo nie dochodzi? Filtr sie
zapchal?
> Elektrozawor sie zawiesza? Wygieta klapka od przepustnicy? Krasnoludek umarl? ;)
>
zlej syf z parownika (powinna być śrubka na spodzie), wymień filtr gazu, jak nie
pomoże to
zregeneruj parownik (~50zł jak się robi to samemu).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=