  • Data: 2012-07-18 11:28:01
    Temat: Re: Athlon 64 X2 5000+ przegrzewa się?
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-16 21:23, Radek K. pisze:

    > Mam to samo w swoim CPU. Poszukaj w googlu, to znajdziesz, że ten typ
    > tak ma (Athlon Brisbane). Problemy z dioda mierzaca temp. procesora.
    > Pozdrawiam

    Oprócz temperatury, którą jakoś udało się opanować (80-83C w stresie ma
    jeden core, drugi zimniejszy, cały CPU ok. 67C) komputer zalicza freezy.
    Po prostu zamiera.

    Doczytałem, że prawdopodobnie uszkodzony jest procesor... czyżby się
    "wypalił"? Aż mi się wierzyć nie chce. Żadnego OC nie było, nic.

    --
    Tomek Głowacki