  • Data: 2012-07-30 23:42:09
    Temat: Re: Athlon 64 X2 5000+ przegrzewa się?
    Od: yorgus <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 20:54:53 +0200, Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx> napisał:
    > Cześć,

    ..

    > Zużył się? CPU, mobo? Czy może jakaś regulacja napięcia poszła na płycie
    > i proc dostaje jakieś chore napięcia? Monitorowałem to i programy
    > wszystkie piszą, że napięcia stabilne i zgodne z zaleceniami..... Co
    > warte zauważenia, coś w środku kompa "popiskuje" przy operacjach różnych
    > na kompie w okolicach proca i układu regulacji napięcia...
    >
    > Siakieś pomysły?

    Juz tu chyba kiedys pisalem, kilka lat temu mialem athlona X2 6000
    i tez sie tak dzialo. Gdzies na jakiej stronie potem wyczytalem
    ze przyczyna jest silikon wewnatzr tej kapsulki z procesorem ktory
    sie po jakims czasie degraduje, trzeba delikatnie zdjac ten metalowy
    dekiel i wymienic silikon, na tej stronie byly zdjecia jak to zrobic.
    Wazne bylo wiedziec ze ten dekiel da sie zdjac i miec dostep do rdzenia.

    --
    pozdrawia
    yorgus