  • Data: 2012-11-09 22:56:35
    Temat: Re: Atak terrorystyczny na straż gminną w Człuchowie
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-09 22:43, J.F. pisze:
    > Lepiej byloby podpalic - akta by splonely, i moze FR :-)

    Co do FR, oni go często stawiają w pasie drogowym. Wydaje mi się, że
    wszystko co stoi w pasie drogowym musi być uwzględnione w planach, lub
    np. jak uszkodzony pojazd odpowiednio oznakowane np. trójkątem
    ostrzegawczym. Pytanie teoretyczne, coby były, gdyby tak niechcący wpaść
    autem w taki nieodpowiednio oznakowany stojący w pasie drogowym obiekt,
    przypadkiem tylko przypominający coś o nazwie fotoradar? "Panie
    policjancie, kot wbiegł nie chciałem go rozjechać uciekłem na bok a tu
    to coś stało...". Przypadkiem byłby to jakiś Patrol 1 z kratownicą z
    przodu (nie są już drogie). :>

    Z Emilem często stajemy obok FR z kamizelka uważaj na fotoradar, czasami
    stawiam przed nim swoje auto z kamizelka POLICJA za tylną szybą,
    przypadkiem tak leżącą, że widać. Generalnie jeszcze w planach kamizelka
    wykona dokładnie jak policyjna tyle, że z napisem POLSKA w miejscu
    POLICJA i poniżej mniejszymi "kraj fotoradarów", aby można było ją
    założyć, bo tej oryginalnej nie mogę. Dzieje się wtedy rzecz dziwna.
    Mianowicie wtedy panowie z SM przestają odczuwać dojmującą potrzebę
    wpływania na bezpieczeństwo i szybciutko się zawijają z miejsca lub
    wzywają policję. Dziś, wezwali na Emila policję, bo dotknął FR palcem,
    ale to inna historia i niebawem w postaci filmu.