  • Data: 2012-11-10 00:48:45
    Temat: Re: Atak terrorystyczny na straż gminną w Człuchowie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-10 00:36, anacron pisze:

    > Nie tracę zniżek, bo ubezpieczenie mam w leasingu, ale nie o tym. Tego
    > obiektu zgodnie z prawem nie powinno byc w pasie drogowym (widuje
    > postawione na asfaltowym poboczu na 91 chyba w Ostrowitach obok
    > Krośniewic). Krab stoi na asfalcie, często o zmierzchu. Korci mnie, aby
    > go rozjechać oj korci.

    Myślałeś kiedyś miast pójść na herbatkę do komendanta czy
    rozbijania fotoradarów zająć się żoną ? Pójść z nią do łóżka czy
    co ... poważnie jest dobra w te klocki ...

    P.S. - po raz kolejny zadaję ci pytanie - jak myślisz, sędzia
    tak samo podejdzie do walenia w nieruchomą przeszkodę na poboczu
    jak komendant na kawce ?

    Przypierdol się dowiesz ... a może jednak sprawdzisz czy twoja
    żona jest tak dobra jak mówię i miast walić konia na usenecie
    zainteresujesz się życiem prywatnym ? Wiesz, grupy dyskusyjne są
    od dyskutowania a nie jebania wynurzeń jakiegoś paranoika nie
    znającego elementarnych zapisów prawa.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90