  • 1. Data: 2012-11-08 20:35:43
    Temat: Atak terrorystyczny na straż gminną w Człuchowie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Ludzie biorą sprawy w swoje ręce...

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czluchow-bial
    y-proszek-w-przesylce-Sanepid-bada-czy-to-waglik,wid
    ,15076402,wiadomosc.html?ticaid=1f7dd&_ticrsn=3

    P.S. Nie... To nie ja.

  • 2. Data: 2012-11-08 20:46:24
    Od: <6...@8...204624.invalid> (Tom N)

    Tomasz Pyra w

> [...]

    y-proszek-w-przesylce-Sanepid-bada-czy-to-waglik,wid
    ,15076402,wiadomosc.html?ticaid=1f7dd&_ticrsn=3

    Czyżby niejaki analsrom wysłał wybielone prochy komendanta do Człuchowa?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-11-08 22:53:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-08 20:35, Tomasz Pyra pisze:
    > Ludzie biorą sprawy w swoje ręce...
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czluchow-bial
    y-proszek-w-przesylce-Sanepid-bada-czy-to-waglik,wid
    ,15076402,wiadomosc.html?ticaid=1f7dd&_ticrsn=3

    Zauważcie komentarze pod tą informacją - nikt nie żałuje straży. Nikt
    nie lubi straży, która działa wyłącznie na szkodę ludzi.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-11-08 23:09:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-08 22:53, Marcin N pisze:

    > Zauważcie komentarze pod tą informacją - nikt nie żałuje straży.
    > Nikt nie lubi straży, która działa wyłącznie na szkodę ludzi.

    No i nikt nie robi loda tak jak żona motylińskiego.

    FPISUJCIE MIASTA !!!

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2012-11-09 18:06:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > No i nikt nie robi loda tak jak żona motylińskiego.

    Głupi Rafał Gil znów wypisuje brednie.

  • 6. Data: 2012-11-09 18:22:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-09 18:06, anacron pisze:

    > Głupi Rafał Gil znów wypisuje brednie.

    To co, mamy tobie współczuć? Stasio zadowolony, a Ty zamiast
    siedzieć z żoną i czerpać przyjemność z życia, latasz do komendanta
    i wypisujesz jakieś brednie w internecie.

  • 7. Data: 2012-11-09 22:43:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 22:53:07 +0100, Marcin N napisał(a):
> [...]
    >
    > Zauważcie komentarze pod tą informacją - nikt nie żałuje straży. Nikt
    > nie lubi straży, która działa wyłącznie na szkodę ludzi.

    Lepiej byloby podpalic - akta by splonely, i moze FR :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-11-09 22:56:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 22:43, J.F. pisze:
    > Lepiej byloby podpalic - akta by splonely, i moze FR :-)

    Co do FR, oni go często stawiają w pasie drogowym. Wydaje mi się, że
    wszystko co stoi w pasie drogowym musi być uwzględnione w planach, lub
    np. jak uszkodzony pojazd odpowiednio oznakowane np. trójkątem
    ostrzegawczym. Pytanie teoretyczne, coby były, gdyby tak niechcący wpaść
    autem w taki nieodpowiednio oznakowany stojący w pasie drogowym obiekt,
    przypadkiem tylko przypominający coś o nazwie fotoradar? "Panie
    policjancie, kot wbiegł nie chciałem go rozjechać uciekłem na bok a tu
    to coś stało...". Przypadkiem byłby to jakiś Patrol 1 z kratownicą z
    przodu (nie są już drogie). :>

    Z Emilem często stajemy obok FR z kamizelka uważaj na fotoradar, czasami
    stawiam przed nim swoje auto z kamizelka POLICJA za tylną szybą,
    przypadkiem tak leżącą, że widać. Generalnie jeszcze w planach kamizelka
    wykona dokładnie jak policyjna tyle, że z napisem POLSKA w miejscu
    POLICJA i poniżej mniejszymi "kraj fotoradarów", aby można było ją
    założyć, bo tej oryginalnej nie mogę. Dzieje się wtedy rzecz dziwna.
    Mianowicie wtedy panowie z SM przestają odczuwać dojmującą potrzebę
    wpływania na bezpieczeństwo i szybciutko się zawijają z miejsca lub
    wzywają policję. Dziś, wezwali na Emila policję, bo dotknął FR palcem,
    ale to inna historia i niebawem w postaci filmu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-11-09 23:43:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-09 22:56, anacron pisze:

> [...]
    > przypadkiem tylko przypominający coś o nazwie fotoradar? "Panie
    > policjancie, kot wbiegł nie chciałem go rozjechać uciekłem na bok a tu

    Trzeba mieć obrotną żonę, żeby w oczekiwaniu na jej powrót
    znaleźć sobie kolegę celem wspólnego pobytu na poboczu.

    motyliński - zapytaj komendanta co by było, gdybyś bez powodu
    wpierdolił się na drodze w nieruchomą przeszkodę - pewnie
    dostałbyś order, a żonę komendant wysłałby na spa.

    > Z Emilem często stajemy obok FR

    Niski socjal zapewniasz zapraszanym przez siebie chłopakom.
    Jesteś już z nimi po imieniu ?

    > wzywają policję. Dziś, wezwali na Emila policję, bo dotknął FR palcem,

    ciebie nie dotknął ? Pamiętaj, że zły dotyk boli przez całe życie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2012-11-10 00:09:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 22:56:35 +0100, anacron napisał(a):

    > "Panie
    > policjancie, kot wbiegł nie chciałem go rozjechać uciekłem na bok a tu
    > to coś stało...". Przypadkiem byłby to jakiś Patrol 1 z kratownicą z
    > przodu (nie są już drogie). :>

    Myślę że Twoje OC z bólem odda należne 120tys (czy ile ten fotoradar
    kosztuje) do gminy... Więc zysk żaden - zniżkę stracisz i mandat dostaniesz
    za niedostosowanie.