  • 21. Data: 2017-06-13 09:50:12
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 09:41, r...@k...pl pisze:
    > Jakim teście? Chcesz test to wyjedź na drogę.
    > W ustawieniach nic chyba nie znajdziesz, pokazuje się zawsze.

    Przejechałem 5 km do pracy :-)
    Nawigacja ładnie chodzi ale nie pokazało się

    W automapie się pokazuje na tej samej trasie

  • 22. Data: 2017-06-13 09:54:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 15:44:39 +0200, w
    <593e9ac9$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Czyli co?
    > Yanosik do radarów

    W NE też masz radary nanoszone przez innych użytkowników, tak więc nie używam
    już Y.

    > Google do traffica

    W NE jest lepszy, w PL nie sądzę by był lepszy.

    > Automapa do numerów domów

    NE też ma dokładną numerację, choć sądzę, że w małych wioskach AM będzie miała
    dokładniejszą.

    > a OSM do wioskowych zadupi

    OSM przydaje mi się do ścieżek w lasach i dupereli w stylu "wieża łowiecka" czy
    "przepust wodny" :)
    Wioskowie zadupia już chyba wszystkie mapy mają.

  • 23. Data: 2017-06-13 12:10:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Jun 2017 09:50:12 +0200, w <593f9935$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Przejechałem 5 km do pracy :-)
    > Nawigacja ładnie chodzi ale nie pokazało się

    Widocznie nie ma tam wartościowego skrzyżowania :)

  • 24. Data: 2017-06-13 13:30:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 12:10, r...@k...pl pisze:
    > Widocznie nie ma tam wartościowego skrzyżowania :)

    Akurat rondo Andersa, Turystyczna, Mełgiewska jest wymarzone na test
    asystenta pasa. :-)

  • 25. Data: 2017-06-14 00:43:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 06:11:27 -0700 (PDT), s...@g...com

    > http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.pn
    > Ma :)

    Hm, sprawdzilem dzisiaj.

    Mignal mi raz dzis ten asystent, raz. Wiecej sie nie pokazal, i nie
    wiem - tylko jedno skrzyzowanie mialo dane, cos zle ustawione czy
    telefon niekompatybilny.

    Dziala wam asystent ? W jakich miastach

    J.

  • 26. Data: 2017-06-14 06:50:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 00:43, J.F. pisze:
    > Dziala wam asystent ? W jakich miastach

    Mało przejechałem tylko z 10 km ale też mi się nie pokazuje.
    Automapa z buta, naviexpert z oporami. Lublin

  • 27. Data: 2017-06-14 08:04:17
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 00:43:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Mignal mi raz dzis ten asystent, raz. Wiecej sie nie pokazal, i nie
    > wiem - tylko jedno skrzyzowanie mialo dane, cos zle ustawione czy

    Mi dziala. Ale stosunku skrzyżowań na których sie pojawia do wszystkich
    wielopasmowych nie znam. Nie korzystam zbytnio.

    Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a
    gdzie nie.

  • 28. Data: 2017-06-14 08:15:26
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 08:04:19 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    wielopasmowych nie znam. Nie korzystam zbytnio.

    > Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a

    Poprawka, na symulacji tez nie zawsze mi sie pokazał. Ale z pamieci kojarze ze
    relatywnie często sie swieci, zadnych dodatkowych ustawien dotyczacych tego nie
    widzialem.

  • 29. Data: 2017-06-14 09:19:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Jun 2017 23:04:17 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    wielopasmowych nie znam. Nie korzystam zbytnio.

    > Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a

    A wy pierwszy raz widzicie asystenta?
    To informuję, że po dłuższej jeździe dojdziecie do wniosku, że im mniej tego
    tym lepiej. Sens jest tylko przy bardziej skomplikowanych skrzyżowaniach.
    A zamiast ilości liczy się jakość -- tzn. aby pokazywał na którym pasie się
    ustawić, aby dobrze pojechać na następnym skrzyżowania, a nie najbliższym.

    PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów możesz
    pojechać we właściwym kierunku.

  • 30. Data: 2017-06-14 09:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 13 Jun 2017 23:04:17 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(-a):
> [...]

    No fakt, czasem sie pojawia na symulacji.

    >A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

    W tym, to pierwszy raz.
    Jakbyscie nie napisali ze ma, to bym nie wiedzial.
    Niezbyt duzo z tym programem jezdzilem, ale wczesniej nie zauwazylem
    :-)

> [...]
    >pasie się
    >ustawić, aby dobrze pojechać na następnym skrzyżowania, a nie

    A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P

    Znasz taka ? Bo dobrze piszesz, ale pomarzyc fajna rzecz :-(
    Wiec juz lepiej niech pokazuje zawsze.

    >PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów
    >możesz
    >pojechać we właściwym kierunku.

    Jest to jakas koncepcja, tylko potem nie wiesz - wszystkie dobre, czy
    brak danych :-)

    J.