    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Date: Wed, 14 Jun 2017 09:53:03 +0200

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 13 Jun 2017 23:04:17 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(-a):
> [...]

    No fakt, czasem sie pojawia na symulacji.

    >A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

    W tym, to pierwszy raz.
    Jakbyscie nie napisali ze ma, to bym nie wiedzial.
    Niezbyt duzo z tym programem jezdzilem, ale wczesniej nie zauwazylem
    :-)

    >To informuję, że po dłuższej jeździe dojdziecie do wniosku, że im
    >mniej tego
    >tym lepiej. Sens jest tylko przy bardziej skomplikowanych
    >skrzyżowaniach.
    >A zamiast ilości liczy się jakość -- tzn. aby pokazywał na którym
    >pasie się
    >ustawić, aby dobrze pojechać na następnym skrzyżowania, a nie
    >najbliższym.

    A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P

    Znasz taka ? Bo dobrze piszesz, ale pomarzyc fajna rzecz :-(
    Wiec juz lepiej niech pokazuje zawsze.

    >PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów
    >możesz
    >pojechać we właściwym kierunku.

    Jest to jakas koncepcja, tylko potem nie wiesz - wszystkie dobre, czy
    brak danych :-)

    J.