  • Data: 2015-06-17 18:54:30
    Temat: Re: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    news:352689110456210960.520742none-inv.invalid@news.
    neostrada.pl...

    > A to czegoś dowodzi? Kumplowi wczoraj spadł ipcok6 na podłogę, z wysokości
    > może jednego metra. Na wyświetlaczu gustowna pajęczyna.

    No świadczy to o tym, że ja nie lubię obudów i produkt
    jest trwały na tyle że moim zdaniem obudowy nie potrzeba.
    Te nowsze już nie mają ramki z nierdzewki tylko aluminium.
    Być może są nieco słabsze, ale może nie - pecha oczywiście
    możesz mieć zawsze - od tego są serwisy które w takim
    wypadku szkło wymienią, ale to nie powód aby sobie
    utrudniać życie codziennie upierdliwą obudową zwiększającą
    masę, gabaryty, utrudniającą dostęp do guzików czy też
    jakimiś beznadziejnymi nalepkami na ekran niszczącymi
    przyjemność ślizgania się po nim palcami czy osłabiającymi
    czytelność ekranu w pełnym słońcu - każda folia to robi :-(