  • Data: 2015-06-17 20:21:29
    Temat: Re: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2015 o 22:09, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    >
    > Wkładanie smartfona w obudowę uważam za profanację.
    http://www.ebay.pl/itm/251648276156?var=550552466928
    &ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    zajebisty kolor, kształt, gumowatość zapewnia dobry chwyt, nóżka wygdną
    pozycje i dodatkowy uchwyt w czasie ekstremalnych zabaw. uchwyt na pasku
    chroni ekran, mocuje telefon w wygodnym miejscu i umożliwia wysunięcie
    jedną ręką. guziki łatwiej trafić w tej gumie niż bez. ja sobie nie
    wyobrażam używania telefonu poza domem i biurem bez tego etui. teraz mam
    3 telefon w takim samym etui

    ToMasz