    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Date: Sat, 13 Jun 2015 22:36:53 +0200

    W dniu 13.06.2015 o 21:20, user pisze:
    > Ma ktoś ? 4 GB RAM, Intel Atom 2.3 Ghz, wynik AnTuTu 39672 gdzie Samsung
    > S4 wyciąga 26147
    (i9505)

    >, za 1400 zł na chwilę premiery to całkiem kusząca
    > propozycja.
    zaraz. samsunga s4 w wersji i9506, wczoraj/dzisiaj jeden kolega kupuje
    za 999zł z tmobile, nie wyjmowany z pudełka. ta wersja wyciąga w
    zależności od ustawień 39-44k w antutu. Masz bogate wsparcie, sprawdzony
    hardware, soft. Bogate zaplecze części zamiennych, szybki, obudowy,
    ładne, trwałe wodoodporne itp. naprawdę dobry aparat foto, idealnie
    równomierną czułość ekranu, bardzo dobry odbiornik gps, zero problemów z
    zasięgiem.
    ja, po doświadczeniach z telefonami z ebaya, które prawie dorównywały
    wcześniejszym "galaxy", ale kosztowały zaledwie 30% ceny samsunga
    tłumaczę sobie to tak:
    jak jesteś na dorobku, oszczędzasz na każdym groszu, to każdą
    ewentualność warto rozważyć. jak się zawiesi, to się zresetuje. jak
    ekran nie wyczuje dotyku suchego palca - to się poślini, jak gps nie
    będzie łapał fixa to się poczeka. Ale jak się jest dorosłym człowiekiem,
    poświęca się czas rodzinie, a smartfona traktuje się jak narzędzie, to
    warto dołożyć parę stówek, aby nie czekać, nie martwić się o zasięg i
    nie ślinić palca.
    ToMasz