  • 1. Data: 2011-10-19 12:13:59
    Temat: Astra H gaśnie xeonon i zapalają się halogeny
    Od: "misiek72" <m...@g...com.pl>

    mam taki dziwny objaw ze po zapaleniu swiateł mijania po chwili gaśnie prawa
    lapma xenonowa
    i same zapalają się halogeny. Czy ktoś wie o co chodzi i jak problem usunąć?

  • 2. Data: 2011-10-19 12:33:23
    Temat: Re: Astra H gaśnie xeonon i zapalają się halogeny
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    naprawić xenona

  • 3. Data: 2011-10-19 12:47:43
    Od: "misiek72" <m...@g...com.pl>

    > naprawić xenona

    co to znaczy, wymienic palnik czy czeka mnie naprawa autopoziomowania?

  • 4. Data: 2011-10-19 13:47:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin misiek72

    > co to znaczy, wymienic palnik czy czeka mnie naprawa autopoziomowania?

    Czeka Cię wymiana Astry.

  • 5. Data: 2011-10-19 17:39:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 19 Oct 2011 11:47:27 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Czeka Cię wymiana Astry.

    Na Poloneza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-10-19 19:30:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-19 12:47, misiek72 pisze:

    > co to znaczy, wymienic palnik czy czeka mnie naprawa autopoziomowania?

    Trudno powiedzieć.

    Prawdopodobnie działa to tak, że komputer wykrył awarię światła mijania
    i zamiast niego zapalił światło przeciwmgłowe żeby coś świeciło

    O co dokładnie mu chodzi pewnie można odczytać komputerem.
    Gorzej że mówisz że ksenon się jednak zapala, a po chwili gaśnie - co
    może oznaczać że usterka jest bardziej skomplikowana niż zwykły pad
    palnika, chociaż myślę że mimo wszystko nie jest to wykluczone.

    Jak nie chcesz iść od razu w koszty, to jeżeli potrafisz możesz na próbę
    zamienić prawy palnik z lewym i zobaczysz czy problem też przeszedł na
    drugą stronę i już coś będziesz wiedział.

  • 7. Data: 2011-10-20 12:33:19
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Użytkownik "misiek72" <m...@g...com.pl> napisał w wiadomości

    > co to znaczy, wymienic palnik czy czeka mnie naprawa autopoziomowania?

    autopoziomowanie nie gasi świateł
    na próbę zamień palniki miejscami - lewy<>prawy.