  • 81. Data: 2010-02-19 09:47:25
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    news:hldls5.3jo.0@poczta.onet.pl...
    > "Animal" <a...@a...al> wrote in message

    > Zrozum, że czasem ludzie wydają całe oszczędności na samochód
    > i potem przenoszą go na rękach przez przejazdy kolejowe... ;-)
    A jeszcze się później srają jak kupić inne auto co pali litr mniej
    buhahhahahahaha

  • 82. Data: 2010-02-19 10:12:16
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    wiadomości news:nqaqijoyfa4f.dlg@oldfield.org.pl...
    > Allianz.

    napisz coś więcej

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 83. Data: 2010-02-19 15:33:19
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Do najblizszego warsztatu zdolnego samochod naprawic to OK.
    >
    > Ale nie dalej niz 10 mil ? Wydaje mi sie ze w wielu miejscach
    > najblizszy warsztat jest dalej. A co dopiero najblizszy autoryzowany,
    > czy odpowiednio wyposazony warsztat.

    If your car can't be fixed quickly or easily, Roadside Assistance will take
    you to the nearest suitable repairer.

    Slowa kluczowe dla opornych na logike - "nearest suitable". Jesli najblizszy
    warsztat zdolny naprawic skrzynie biegow (czyli zaden serwis oponiarski)
    jest 30 mil, to tam samochod odholuja.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 84. Data: 2010-02-19 15:34:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Jak nie jedziesz sztruclem to nie kupujesz takiej polisy bo nie boisz
    > się że auto się w połowie trasy rozkraczy...
    > Takie polisy są właśnie przeznaczone dla małozaradnych kierowców sztrucli
    > :-)

    Pszemolu drogi, samochody psuja sie nawet na gwarancji, wiec kompletnie juz
    sie pogubilem. Wyjasnisz konkretnie, co chcesz nam udowodnic od kilku dni,
    poza wlasna nieomylnoscia, zaradnoscia i bezawaryjnym pojazdem?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 85. Data: 2010-02-19 15:37:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Poza tym - jest jeszcze jedna sprawa - mimo iz swoja Acure TL-S
    > z 2007 roku bardzo lubie to jednak móglbym pogodzic sie z jej
    > strata - a ze strata zycia lub zdrowia jest juz znacznie gorzej...

    Czy w tym modelu poprawili bolaczki awarii skrzyn biegow z drugiej
    generacji? Czy moze w ramach zaradnosci wozisz druga przy sobie?

    > A dlaczego mialbys miec rozladowany akumulator w pierwszej kolejnosci?
    > Twoje auto nie wylacza zostawionych swiatel po otwarciu drzwi kierowcy?
    > :-)
    > Nikt Ci nie broni kupowac takich programów, ubezpieczen... :-)
    > Ja tylko zwracam uwage ze przy odrobinie zaradnosci nie sa
    > one potrzebne.

    Ciebie zas nikt nie zmusza do wydawania pieniedzy na cokolwiek. Kompletnie
    wiec nie pojmuje, dlaczego posiwecasz tyle czasu ze swojego zycia na
    udowadnianie innym, ze sie myla.

    Z polski mozna wyjechac, polska mentalnosc z czlowieka nie wyjedzie nigdy. Z
    mojej strony koniec tematu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 86. Data: 2010-02-19 15:43:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Mówisz o sobie? :-)))
    >
    > Powiedz nam, jakie jeszcze ubezpieczenia wykupiłeś?
    >
    > Ja Ci dam oferte - ubezpiecze Cie od pogryzenia przez tygrysa...
    > Bedziesz mi odpalal 50zl miesiecznie a ja Cie uebzpiecze: jak Cie
    > dziki tygrys w Polsce zyjacy na wolnosci pogryzie to wyplace Ci
    > odszkodowanie kosztow medycznych... Co Ty na to? :-)

    Wyjezdzajac do Indii na polowanie, pewnie ubezpieczyl bym sie od takich
    wypadkow. Dlaczego by nie?

    > Czy zastanawiales sie moze nad tym, ze byc moze masz problem
    > z akceptaca ryzyka w roznych aspektach swojego zycia?
    > Czy masz ubezpieczenie od oberwania cegla w drewnianym kosciele?

    Zastanawia mnie jedynie, z czego wynika Twoj problem z akceptacja innego
    stosunku do potencjalnego ryzyka i niewygody z nim zwiazanej u innych osob.

    > Jest róznica pomiędzy kupowaniem czegoś do bezpośredniej konsumpcji
    > a płaceniem za pokrycie jakiegoś bliżej nieokreślonego ryzyka w
    > przyszłości.

    Skladki emerytalne placisz? Przeciez mozesz wcale nie dozyc wieku
    emerytalnego.

    > Ubezpieczenia mają za zadanie pomóc osobie która nie jest w stanie sama
    > sobie szkody naprawić. Na przykład masz ojca, jedynego żywiciela rodziny,
    > rodzina mieszka w domu z kredytem hipotecznym - jest rozsądne aby
    > ojciec był ubezpieczony od wypadku/śmierci ale tylko do kwoty która da
    > utrzymanie rodzinie i pokrycie kredytu na dom. W tej samej rodzinie matka,
    > która nie przynosi kasy na dom - nie ma sensu dla niej ubezpieczać się na
    > życie.

    Widzisz - ja nie jestem w stanie samemu odholowac samochod. A na dzwonienie
    po znajomych, zeby znalezc lokalnego laweciarza, nastepnie dzwonienie po
    samochod zastepczy i pewnie jeszcze powrot kilkadziesiat/set kilometrow za
    kilka dni po naprawiony samochod niestety nie jestem w stanie sobie
    pozwolic. Tak, jestem malo zaradny.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 87. Data: 2010-02-19 15:44:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lukasz" <z...@b...net.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:nqaqijoyfa4f.dlg@oldfield.org.pl...
    >
    > napisz coś więcej

    Google w dzielnicy wylaczyli?

    http://www.allianz.pl/ubezpieczenia/car_assistance,6
    55.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 88. Data: 2010-02-19 22:24:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> [...]
    > juz sie pogubilem. Wyjasnisz konkretnie, co chcesz nam udowodnic od kilku
    > dni, poza wlasna nieomylnoscia, zaradnoscia i bezawaryjnym pojazdem?

    No psują się. To jest fact of life.

    Czy ubezpieczenie tu coś zmienia? Auto ubezpieczone nie psuje się?

  • 89. Data: 2010-02-19 22:28:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Czy w tym modelu poprawili bolaczki awarii skrzyn biegow z drugiej
    > generacji? Czy moze w ramach zaradnosci wozisz druga przy sobie?

    W ramach zaradnosci mam w aucie nawigacje GPS i telefon komórkowy.
    Nic nie wiem o bolaczkach ze skrzynia biegów... ale niewiele to zmienia.

    > Ciebie zas nikt nie zmusza do wydawania pieniedzy na cokolwiek. Kompletnie
    > wiec nie pojmuje, dlaczego posiwecasz tyle czasu ze swojego zycia na
    > udowadnianie innym, ze sie myla.

    Ja Ci nie udowadniam ze sie mylisz... ja tylko próbuje Ci otworzyc oczy
    na fakt, ze jak sie chwilke zastanowisz to móglbys oszczedzic troche kasy
    która teraz niepotrzebnie wydajesz... Ale Twoja kasa - oczywiscie Twój
    wybór.

    > Z polski mozna wyjechac, polska mentalnosc z czlowieka nie wyjedzie nigdy.
    > Z mojej strony koniec tematu.

    Chcesz powiedziec ze Polish is your second language i Ty Polakiem nie
    jestes?
    Zrozum, ze kupienie ubezpieczenia typu assistance nie zmieni czestotliwosci
    z jaka bedzie psul sie Twój samochód. Samochód nawet nie wie, ze kupiles
    assistance, wiec nie wie ze ma sie teraz psuc rzadziej :-))) No chyba ze
    sobie
    umie przeczytac ta nalepke która przyczepiles sobie do szyby... :-)

  • 90. Data: 2010-02-19 22:34:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Opiekunka do dzieci/gosposia tez kosztuje, wiec na umiarkowana kwote
    > jest sens. Na wielka byc moze tez :-)

    Może to zabrzmi brutalnie, ale jeśli w rodzinie jest jeden żywiciel: mąż,
    to utrzymanie żony 24/7 z pewnością więcej kosztuje niż stawka za godzinę
    niańki/gosposi pracującej 10 godzin dziennie... Ubytek matki nie oznacza
    więc automatycznie wzrostu kosztów - no chyba że niańka wprowadza się
    z zamieszkaniem i dostaje pierścionki i wykwintne ciuszki z Victoria Secret
    bo oprócz roli niańki do dzieci pełni też rolę niańki dla wdowca ;-)

    > Ale sprawdz czy nie ma w tym elementu wypadkowego/rentowego.

    Tu jedynie miałoby to sens.

    > Albo po amerykansku - tanie ubezpieczenie zdrowotne, wysokie
    > ubezpieczenie na zycie - i w razie nabawienia sie groznej choroby
    > mozesz w drodze ugody zyskac srodki na jej leczenie.

    To nie zadziała, bo ubezpieczenie na życie często daje inna firma...