  • 11. Data: 2009-10-27 03:05:04
    Temat: Re: Artefakty przy nowej grafice
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hc581g$rus$1@inews.gazeta.pl...

    > Powinien wyleźć w testach DirectX - jeśli masz XP, to uruchom msinfo32.exe
    > i odpal narzędzie diagnostyczne DirectX.

    Wystarczy w menu "uruchom" wpisać: dxdiag

    > Artefakty pewnie się pokażą przy testach funkcji DirectX 9.

    Może czydemark będzie widział ten błąd. To podobno aplikacja dość wrażliwa
    na artefakty.

  • 12. Data: 2009-10-27 05:29:14
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces maX <a...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Może czydemark będzie widział ten błąd. To podobno aplikacja dość wrażliwa
    > na artefakty.

    U mnie się nigdy nie wywalił lub nie pokazał że były artefakty -
    musiałem je obserwować organoleptycznie. Użyłbym ati tools artifact
    tester, ewentualnie czymś wcześniej dogrzał kartę. Ale i tak testowanie
    może potrwać.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2009-10-27 09:43:28
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Z uporem obstwiam słaby zasilacz.

    słaby zasilacz to by raczej powodował restarty. Najlepiej odpalić OCCT i
    zapuścić testowanie PSU. Jako przyczynę artefaktów raczej można wskazać
    przetaktowanie pamięci karty graficznej. Spod OCCT można też zapuścić test
    pamięci karty graficznej.

  • 14. Data: 2009-10-27 13:43:11
    Od: vDon <v...@o...eu>

    Łukasz Dąbrowski wrote:

    > Zasilacz to Be quiet! 350W, zakupiony pare miesięcy temu.
    > Szczerze mówiąc wątpie, by to on był winny.

    350W daje Ci spory margines bezpieczeństwa przy tym zestawie. Nawet
    markowe 300W prawdopodobnie dało by radę bez większych trudności. Jeśli
    nie kręcisz sprzętu, nie masz podpiętych wielu HDD czy innych
    prądożernych dodatków to Twój komputer w stresie pobiera pewnie
    maksymalnie coś około 200W.

    W kwestii wspomnianych artów - wygląda wstępnie na problem z kartą, ze
    wskazaniem na jej pamięci. Powygrzewaj ją troszkę benchmarkami, obserwuj
    czy po intensywnej pracy problem się nasila (co może wskazywać kartę)
    czy raczej pozostaje na podobnym poziomie. Oczywiście nie zaszkodzi
    sprawdzić reszty elementów w PC np. zasilacz miernikiem, powyjmować
    zbędne karty PCI (ew. konflikty przerwań), przeinstalować sterowniki z
    czyszczeniem pozostałości po nich itd. itp.

  • 15. Data: 2009-10-31 21:45:08
    Od: Łukasz Dąbrowski <l...@N...PLS.gmail.com>

    On Mon, 26 Oct 2009 21:18:47 +0000 (UTC), Gil wrote:

    > A jednak. Prawdopodobnie zestaw bierze ci coś około 340W w grach 3D.
    > A na 2D jest OK? Jeśli tak to zasilacz.

    Wczoraj przetestowałem kartę w innym komputerze,
    z zasilaczem 460W (Amacrox Warrior).
    Efekty niemal identyczne, jak u mnie.

    --
    Pozdrawiam,