  • 1. Data: 2009-10-26 13:31:17
    Temat: Oprogramowanie dla przedszkolaka
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Witam wszystkich
    Podłączyłem do komputera mojemu synowi (3 latek)
    monitor z ekranem dotykowym.

    Może ktoś podpowie mi tytuły jakiegoś fajnego oprogramowania
    dla dzieci wykorzystującego możliwości operowania "paluszkiem po ekranie"

    W IKEA są dla dzieci gry na ekranach dotykowych : coś w rodzaju
    odkryj 3 takie same przedmioty, pokoloruj rycerza czy kowboja,
    poukładaj w odpowiednie miejsca figury geometryczne, narysuj cos palcem
    itp.
    - tego typu oprogramowanim mam na myśli.

    Z góry dziękuję

    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 2. Data: 2009-10-26 19:16:46
    Temat: Re: Oprogramowanie dla przedszkolaka
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > itp.
    > - tego typu oprogramowanim mam na myśli.

    Witam. Nie wiem czy o to Ci chodzi ale dla 3 latka fajne gry są na stronie
    http://www.minimini.pl/mm_gry.html , tylko ja używam normalnej myszki lub
    touchpada a nie ekranu dotykowego.

  • 3. Data: 2009-10-27 07:03:29
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Artur Dębski pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś podpowie mi tytuły jakiegoś fajnego oprogramowania
    > dla dzieci wykorzystującego możliwości operowania "paluszkiem po ekranie"

    Mimo że EOT to:
    http://www.algoryx.se/algodoo.html

  • 4. Data: 2009-10-27 10:03:40
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Witam. Nie wiem czy o to Ci chodzi ale dla 3 latka fajne gry są na stronie
    > http://www.minimini.pl/mm_gry.html , tylko ja używam normalnej myszki lub
    > touchpada a nie ekranu dotykowego.

    Dzieki wielkie - wygląda konkretnie i wieczorem
    wyląduje na komputerze syna !

  • 5. Data: 2009-10-27 13:51:21
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Mimo że EOT to:
    > http://www.algoryx.se/algodoo.html

    No na 3 latka to może za bardzo zaawansowane
    - muszę się przyjrzeć - czy to raczej nie jest aby do tworzenia
    oprogramowania ?

    Dzięki

  • 6. Data: 2009-10-27 15:14:15
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Artur Dębski pisze:

    > No na 3 latka to może za bardzo zaawansowane
    > - muszę się przyjrzeć - czy to raczej nie jest aby do tworzenia
    > oprogramowania ?

    Nie, sam sie tym często bawię robiąc rożne maszynki :)
    nie powiedział bym że jest jakieś zaawansowane bo narysuje prostokąt dwa
    kołka i połączy je zawiasem to zrobi sobie samochodzik :)

    Szkoda tylko ze silnik cieczy nadal jest lipny a ten już dużo daje.

  • 7. Data: 2010-03-08 19:32:15
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Znalazłem jeszcze coś takiego :
    http://www.buliba.pl/