  • 21. Data: 2014-06-17 07:36:57
    Temat: Re: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 00:35:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Zwykły motocyklowy pistolet gazowy bez zezwolenia i zwykłą motocyklową
    > amunicję do niego. No i zwykła motocyklowa żółta kamizelka z napisem
    > POLICJA.

    A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

    J.

  • 22. Data: 2014-06-17 09:01:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 17, 2014, 7:36:57 AM, you wrote:

    > A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

    Posiadanie zapewne nie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-06-17 09:30:02
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 16 Jun 2014 23:06:49 +0200, depros napisał(a):

    > No ale Kominiarka to wiesz w napadach bierze udział;/

    Jezusicku, muszę moim deciom zrobić zmianę garderoby, bo jeszcze ich
    zaaresztują na ulicy jak będą zakutane w kominarkach zimowych szły.

    --
    Franc

  • 24. Data: 2014-06-17 09:33:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.06.2014 07:36, J.F. pisze:
    > A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

    Posiadanie nie, nawet chodzenie w niej, zakazane jest twierdzenie, że
    jest się z policji, gdy się nie jest. Chociaż i tu są wyjątki, bo raz
    zdarzyło mi się w KFC w Toruniu, jak grupka łysych zaczęła się tłuc
    między sobą (krzesła zaczynały przezwyciężać grawitację), a ochrona się
    schowała, jednego rzuciłem na stół krzycząc na ziemię wszyscy Policja, i
    gdy powtórzyłem z dodatkiem kurwa to się ładnie położyli, ale zapewne
    uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
    policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2014-06-17 09:43:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, June 17, 2014, 9:33:34 AM, you wrote:

> [...]
    > uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
    > policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

    Snickersa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-06-17 09:54:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-16, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zwykły motocyklowy pistolet gazowy bez zezwolenia i zwykłą motocyklową
    > amunicję do niego. No i zwykła motocyklowa żółta kamizelka z napisem
    > POLICJA.

    Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
    dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-06-17 09:55:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-17, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
    > policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

    Ty to jednak jestes gosc... Ja pierdole...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2014-06-17 10:03:55
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-17 09:33, anacron pisze:

> [...]
    > uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
    > policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

    Anacron strach Ciebie na drodze spotkać:]

  • 29. Data: 2014-06-17 10:05:38
    Od: depros <d...@g...com>

    > Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
    > dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

    Śmiechy chichy ale zwykły człowiek z wymiarem niesprawiedliwości nie ma
    szans;/

  • 30. Data: 2014-06-17 10:23:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Tuesday, June 17, 2014, 10:05:38 AM, you wrote:

    > Śmiechy chichy ale zwykły człowiek z wymiarem niesprawiedliwości nie ma
    > szans;/

    Zwykłemu człowiekowi nie ,,kradną" 4 samochodów i zwykły człowiek nie
    urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z policji.

    Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o
    to kłócić.

    --
    Best regards,
    RoMan