  • 31. Data: 2014-06-17 10:29:42
    Temat: Re: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Snickersa?

    Dwa :)

    --
    anacron
    aba/

  • 32. Data: 2014-06-17 10:38:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał

    >Zwykłemu człowiekowi nie ,,kradną" 4 samochodów i zwykły człowiek nie

    Zwykly czlowiek nie ma wypozyczalni samochodow luksusowych, to i nie
    ma mu co ukrasc.
    A na wschodzie ciagle zapotrzebowanie i widac mozliwosci legalizacji.
    Choc nie nalezy wykluczac i fikcji ...

    >urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z
    >policji.
    >Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o
    >to kłócić.

    No coz, jak sie patrze po swoim miescie, to wielu sie liczy z tym ze
    beda sie musiec klocic o +51.
    Sami niezwykli ?
    Ale widac bardzo rzadko zachodzi potrzeba, albo klotnie sa skuteczne
    :-)

    A pamietasz Kluske ? I Subaru z Walbrzycha ?
    Albo czy jak twoj PIT wyskoczy z komputera, to jakis znajomy minister
    go zablokuje ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2014-06-17 10:40:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    AZ wrote:

    > Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
    > dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

    Podejrzewam, że Frog stoi za nagraniami członków rządu i NBP.

  • 34. Data: 2014-06-17 12:08:04
    Od: depros <d...@g...com>

> [...]
    > urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z policji.
    >
    > Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o

    Zależy jakie ma samochody. Bmw, Mercedesy powyżej klasy C, Porsche jak
    widać z informacji prasowych często kradną. Chłop miał wypożyczalnie
    więc zupełnie inaczej się rozbijają/znikają samochody w takim miejscu
    "nie moje to mam wyjebane". Zwróć uwagę że droższe samochody rzadko
    stoją w mniej ruchliwym miejscu dłuższy czas. Wiem gdzie mieszka
    właściciel Euro Agd i u niego pod domem nie stoi ani jeden lepszy
    samochód wszystko odrazu wjeżdża za bramę a następnie z tyłu za dom.911,
    Aston Martin widoczne są tylko moment jak wjeżdżają z ulicy za bramę.
    Przestań patrzeć przez swój pryzmat.
    Tak czy siak powinni go rozliczyć za przejazd a nie za elementy
    poboczne, bo robią z siebie w ten sposób nieudolnych.

    Roman Kluska https://www.youtube.com/watch?v=WZnzG6uTZwI
    tak mu zryli banie że wziął się za Owce. Pooglądaj o jego zatrzymaniu.

  • 35. Data: 2014-06-17 12:18:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 12:08:04 +0200 osobnik zwany depros
    napisał:

    > Przestań patrzeć przez swój pryzmat. Tak czy siak powinni go rozliczyć
    > za przejazd a nie za elementy poboczne, bo robią z siebie w ten sposób
    > nieudolnych.

    a po co się mają zajmować drobiazgami jak gość jest oskarzony o oszustwa
    i napady?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2014-06-17 12:55:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Tuesday, June 17, 2014, 12:08:04 PM, you wrote:

> [...]
    > widać z informacji prasowych często kradną. Chłop miał wypożyczalnie
    > więc zupełnie inaczej się rozbijają/znikają samochody w takim miejscu

    Jasne. Tylko on ma wypożyczalnie i tylko jemu kradną w takim tempie.

> [...]
    > patrzeć przez swój pryzmat. Tak czy siak powinni go rozliczyć za
    > przejazd a nie za elementy poboczne, bo robią z siebie w ten sposób

    Znaczy co - za oszustwa mają mu dać mandat? Ja jednak poczekam na
    wyniki śledztwa i ewentualny proces. Mam nadzieję, że go skażą za
    podatki - jak Al Capone.

    > Roman Kluska https://www.youtube.com/watch?v=WZnzG6uTZwI
    > tak mu zryli banie że wziął się za Owce. Pooglądaj o jego zatrzymaniu.

    OMG! Ale co Ty porównujesz? Kluska wykorzystał prawo a prawo próbowało
    wykorzystać jego. Problemem była kwestia jak głęboko należy rozważać
    ustawowy zapis u działaniach mających na celu unikanie opodatkowania.
    W każdej ustawie podatkowej taki przepis jest i potrzeba dookreślenia
    tego prawa, żeby nie dało się takich numerów wycinać. Nie jednego
    Kluskę aresztowano w sposób budzący zastrzeżenia ale to nie oznacza,
    że należy pobłażać wszystkim tylko z tego powodu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-06-17 12:56:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, June 17, 2014, 12:18:42 PM, you wrote:

    > a po co się mają zajmować drobiazgami jak gość jest oskarzony o oszustwa
    > i napady?

    Nie rozpędzaj się - dopiero jest podejrzanym a nie oskarżonym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2014-06-17 13:51:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-17, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie rozpędzaj się - dopiero jest podejrzanym a nie oskarżonym.

    <http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,mija-48
    -godzin-od-zatrzymania-froga-o-13-decyzja-w-sprawie-
    wniosku-o-areszt,126198.html>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2014-06-17 14:37:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, June 17, 2014, 1:51:30 PM, you wrote:

    > <http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,mija-48
    -godzin-od-zatrzymania-froga-o-13-decyzja-w-sprawie-
    wniosku-o-areszt,126198.html>

    Nie wiem, co chcesz mi przekazać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2014-06-17 14:39:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Podejrzewam, że Frog stoi za nagraniami członków rządu i NBP.

    Uwazaj uwazaj, bo jak wyjdzie to moze stac.
    Co za problem zatrudnic sie na kelnera, albo sprzatacza.

    Na razie to wlasciciel restauracji siedzi - czas zlikwidowac VIP
    saloniki ? :-)

    J.